€ 4.7612
£ 5.3976
$ 4.256

Mai multe ştiri online:

NASA a descoperit molecule de apă în mișcare pe Lună

Ştire online publicată Marţi, 12 Martie 2019. Autor: Cuget Liber Online.
NASA a descoperit "molecule de apă în mișcare" pe Lună - ceea ce ar putea fi o ușurare pentru viitoarele misiuni umane pe Lună, notează futurism.com.

Oamenii de știință au observat că moleculele de apă se mișcă în timp ce suprafața lunară se încălzește în timpul ciclului de o zi.

Cercetătorii au presupus anterior că principala sursă de apă - ioni de hidrogeni din vântul solar se întrerupe când pământul se învârte de la lună la soare. Studiile recente arată că nu se mai observă nicio întrerupere, iar sursa de apă este mai durabilă, decât se credea anterior.

Descoperirea este publicată în revista Geophysical Research Letters.

"Acesta este un important rezultat despre apa lunară, un subiect fierbinte, pe măsură pe programul nostru spațial se focusează pe explorarea lunii", a spus Kurt Retherford, cercetătorul de la universitatea San Antonio, Texas.

Un studiu revoluționar din 2017, realizat de cercetătorii de la Universitatea Brown au sugerat că pot apărea cantități de apă din interiorul rocilor lunare.

Descoperirea făcută anul acesta, în schimb, sugerează faptul că ciclul apei de pe lună ar putea face ca apa să fie mai accesibilă în timpul viitoarelor misiuni pe lună, astfel că cu cât mai multă apă va fi pe Lună, cu atât mai puțin timp și reusurse vor fi necesare pentru a se ajunge acolo.

Top ştiri din ultimele 7 zile