Facebook se bate cu Google. Platforma socială își va lansa propriul motor de căutare

234
Facebook se bate cu Google. Platforma socială își va lansa propriul motor de căutare - facebookincrollingoutitsowninapp-1431500277.jpg

Articole recomandate

Platforma de socializare Facebook ar putea în curând să ofere propriul motor de căutare, permițând utilizatorilor săi să găsească articole. Astfel distribuirea de conținut va fi mai complexă, toți cei care au un cont ar putea, în afară de status-uri, poze, și clipuri video, să distribuie prietenilor lor și link-uri pe care să le găsească direct în platofmă fără a mai utiliza caseta de căutare a unui alt site.

În prezent trebuie să copiezi link-ul unei pagini dacă vrei să îl distribui. Totuși unii dintre utilizatorii de iOS au primit o versiune a aplicației care le oferă opțiunea de a folosi "adaugă un link", în mod direct. Accesând această opțiune pot căuta articolele pe care vor să le distribuie direct în platformă.

Rezultatele pe care utilizatorii le vor obține în urma interogării casetei de căutare vor fi aranjate pe baza unei ierarhii stabilită în funcție de câteva criterii: probabilitatea ca acele articole să fie cele mai distribuite, cele mai recente articole pe tema căutată și cele create de ceilalți utilizatori, fiind printre primele rezultate afișate.

Când utilizatorul a găsit articolul pe care îl căuta, poate adăuga postării, la fel ca și în cazul celor cu care ne-am obișnuit deja, un text de "actualizare de stare", locația sau un emoticon.

Inițial această opțiune a fost lansata pentru utilizatorii iOS din Statele Unite ale Americii. Conform unei publicații online de profil, Techcrunch, Facebook lucrează la o nouă modalitate de a adăuga postărilor și comentariilor utilizatorilor, un link care a fost deja distribuit pe Facebook.

De asemenea, gigantul ar fi indexat până în prezent peste 1 trilion de postări pentru a furniza motorului său de căutare baza de date necesară funcționării. Modalitatea prin care s-a realizat această indexare are la bază un principiu simplu: cele mai "share-uite" articole de pe newsfeed-ul utilizatorilor au intrat în această bază de date.

Bătălia așadar este pe cale să înceapă. Dacă Facebook va reuși să implementeze acest motor de căutare pentru toate platformele, nu numai pentru iOS, competiția cu gigantul Google va începe. Dezavantajul celui din urmă va consta în aceea că nu va ști cine și mai ales ce conținut distribuie. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3943 secunde