Facebook, schimbare MAJORĂ! Ce se întâmplă cu aplicația Messenger
Articole recomandate
WhatsApp introduce o modificare importantă, care îi va ajuta pe utilizatori să folosească mai uşor aplicaţia
17 Aprilie 2024
WhatsApp nu va mai funcționa pe zeci de dispozitive. Lista completă a telefoanelor care nu mai acceptă aplicația
01 Aprilie 2024
Asemeni celorlalte platforme pe care le deține, Facebook a demarat procesul de monetizare al serviciului Messenger.
Întrucât vorbim despre o aplicație bazată pe mesaje directe între utilizatori, compania a decis să treacă la un nou tip de reclame, care să nu fie foarte intruzive, scrie Go4it.
Se pare că boții pe care i-a integrat în urmă cu câteva luni în platformă vor fi una dintre canalele de distribuție a reclamelor, publicul țintă fiind foarte ușor de identificat: fanii paginilor de pe Facebook.
Facebook va oferi companiilor care dețin pagini oficiale pe rețeaua de socializare să trimită mesaje sponsorizate către fani prin intermediul boților automați. Aceștia vor începe să trimită mesaje promoționale doar către cei care au comunicat în trecut cu brandul prin intermediul platformei Messenger, însă nu este clar dacă interacțiunea cu un chatbot automat este considerată corespondență, sau dacă este nevoie de interacționa direct cu persoana responsabilă de monitorizarea contului de social media.
Se pare însă că reclamele de pe Facebook Messenger nu vor fi simple mesaje promoționale sau link-uri către un produs sau o campanie de marketing, însă vor fi încadrate în în căsuțe interactive, care pot include oferte limitate precum coduri de discount și produse gratuite dacă utilizatorii chiar apasă pe conținutul afișat.
Mai mult, reclamele de pe Facebook pentru anumite branduri pot încuraja deschiderea unei conversații pe Messenger cu respectivul brand, iar mesajele pot deschide mesaje către magazine unde pot fi cumpărate produsele promovate, fără a părăsi aplicația Messenger.
În ciuda faptului că mesajele directe pentru promovare pot părea intruzive, utilizatorii vor accepta sau respinge acest tip de marketing bazându-se pe abordarea fiecărui brand în parte. Cei care vor abuza de mesaje private sponsorizate s-ar putea trezi cu pagini de Facebook cu mai puțini fani sau pot ajunge în lista de contacte blocate, scrie realitatea.net
Se pare că boții pe care i-a integrat în urmă cu câteva luni în platformă vor fi una dintre canalele de distribuție a reclamelor, publicul țintă fiind foarte ușor de identificat: fanii paginilor de pe Facebook.
Facebook va oferi companiilor care dețin pagini oficiale pe rețeaua de socializare să trimită mesaje sponsorizate către fani prin intermediul boților automați. Aceștia vor începe să trimită mesaje promoționale doar către cei care au comunicat în trecut cu brandul prin intermediul platformei Messenger, însă nu este clar dacă interacțiunea cu un chatbot automat este considerată corespondență, sau dacă este nevoie de interacționa direct cu persoana responsabilă de monitorizarea contului de social media.
Se pare însă că reclamele de pe Facebook Messenger nu vor fi simple mesaje promoționale sau link-uri către un produs sau o campanie de marketing, însă vor fi încadrate în în căsuțe interactive, care pot include oferte limitate precum coduri de discount și produse gratuite dacă utilizatorii chiar apasă pe conținutul afișat.
Mai mult, reclamele de pe Facebook pentru anumite branduri pot încuraja deschiderea unei conversații pe Messenger cu respectivul brand, iar mesajele pot deschide mesaje către magazine unde pot fi cumpărate produsele promovate, fără a părăsi aplicația Messenger.
În ciuda faptului că mesajele directe pentru promovare pot părea intruzive, utilizatorii vor accepta sau respinge acest tip de marketing bazându-se pe abordarea fiecărui brand în parte. Cei care vor abuza de mesaje private sponsorizate s-ar putea trezi cu pagini de Facebook cu mai puțini fani sau pot ajunge în lista de contacte blocate, scrie realitatea.net
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 22 Octombrie 2016
Marţi, 08 Noiembrie 2016
Duminică, 06 Noiembrie 2016
Duminică, 06 Noiembrie 2016
Luni, 31 Octombrie 2016
Joi, 27 Octombrie 2016
Miercuri, 26 Octombrie 2016
Duminică, 23 Octombrie 2016
Sâmbătă, 15 Octombrie 2016
Sâmbătă, 15 Octombrie 2016