Facebook, anunț de ULTIMĂ ORĂ. Cine va avea de suferit

418
Facebook, anunț de ULTIMĂ ORĂ. Cine va avea de suferit - facebook-1571767850.jpg

Articole recomandate

Facebook a anunțat măsuri de combatere a dezinformării și a eliminării alegătorilor înaintea alegerilor prezidențiale din SUA, din 2020, transmite Reuters.

Facebook a comunicat luni că va deveni mai transparentă prin măsuri cum ar fi afișarea mai multor informații despre deținătorul confirmat al unei pagini în rețeaua socială sau etichetarea mai vizibilă a conținutului marcat ca fals de verificatori independenți.

Gigantul media a fost acuzat în ultimele săptămâni de politica de excludere de la verificări a publicității electorale a politicienilor, care i-a revoltat pe candidații democrați Joe Biden și Elizabeth Warren.

Săptămâna trecută, fondatorul și managerul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a justificat politica respectivă, susținând că media sociale au creat modalități revoluționare de exprimare, care nu trebuie eliminate.

În aceeași zi, campania electorală a lui Biden a cerut eliminarea unei reclame difuzate de un super-comitet de acțiune - grup de campanie, nu un anumit politician - despre care a susținut că conține afirmații false despre fostul vicepreședinte al SUA.

Katie Harbath, responsabila Facebook pentru politica globală legată de alegeri, a răspuns că dacă reclama respectivă, în prezent inactivă, va fi difuzată din nou, va fi trimisă de Facebook unor verificatori externi.

Luni, Facebook a anunțat că va interzice reclamele plătite în care alegătorii din Statele Unite sunt îndemnați să nu voteze. Zuckerberg a declarat presei că interzicerea dezinformării electoratului se va aplica și publicității difuzate de politicieni.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.982 secunde