Facebook, anunț de ULTIMĂ ORĂ. Cine va avea de suferit
Articole recomandate
Google spune că modelul său de AI este capabil să obţină un punctaj de 91% la examenele de licenţă în medicină
25 Martie 2024
Platformele Facebook și Instagram au picat în România
05 Martie 2024
Ce s-a întâmplat cu primul pacient uman căruia medicii i-au implantat un cip cerebral dezvoltat de compania Neuralink
20 Februarie 2024
Din 29 februarie, WhatsApp va fi inaccesibil pentru unele dispozitive
18 Februarie 2024
Facebook a anunțat măsuri de combatere a dezinformării și a eliminării alegătorilor înaintea alegerilor prezidențiale din SUA, din 2020, transmite Reuters.
Facebook a comunicat luni că va deveni mai transparentă prin măsuri cum ar fi afișarea mai multor informații despre deținătorul confirmat al unei pagini în rețeaua socială sau etichetarea mai vizibilă a conținutului marcat ca fals de verificatori independenți.
Gigantul media a fost acuzat în ultimele săptămâni de politica de excludere de la verificări a publicității electorale a politicienilor, care i-a revoltat pe candidații democrați Joe Biden și Elizabeth Warren.
Săptămâna trecută, fondatorul și managerul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a justificat politica respectivă, susținând că media sociale au creat modalități revoluționare de exprimare, care nu trebuie eliminate.
În aceeași zi, campania electorală a lui Biden a cerut eliminarea unei reclame difuzate de un super-comitet de acțiune - grup de campanie, nu un anumit politician - despre care a susținut că conține afirmații false despre fostul vicepreședinte al SUA.
Katie Harbath, responsabila Facebook pentru politica globală legată de alegeri, a răspuns că dacă reclama respectivă, în prezent inactivă, va fi difuzată din nou, va fi trimisă de Facebook unor verificatori externi.
Luni, Facebook a anunțat că va interzice reclamele plătite în care alegătorii din Statele Unite sunt îndemnați să nu voteze. Zuckerberg a declarat presei că interzicerea dezinformării electoratului se va aplica și publicității difuzate de politicieni.
Facebook a comunicat luni că va deveni mai transparentă prin măsuri cum ar fi afișarea mai multor informații despre deținătorul confirmat al unei pagini în rețeaua socială sau etichetarea mai vizibilă a conținutului marcat ca fals de verificatori independenți.
Gigantul media a fost acuzat în ultimele săptămâni de politica de excludere de la verificări a publicității electorale a politicienilor, care i-a revoltat pe candidații democrați Joe Biden și Elizabeth Warren.
Săptămâna trecută, fondatorul și managerul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a justificat politica respectivă, susținând că media sociale au creat modalități revoluționare de exprimare, care nu trebuie eliminate.
În aceeași zi, campania electorală a lui Biden a cerut eliminarea unei reclame difuzate de un super-comitet de acțiune - grup de campanie, nu un anumit politician - despre care a susținut că conține afirmații false despre fostul vicepreședinte al SUA.
Katie Harbath, responsabila Facebook pentru politica globală legată de alegeri, a răspuns că dacă reclama respectivă, în prezent inactivă, va fi difuzată din nou, va fi trimisă de Facebook unor verificatori externi.
Luni, Facebook a anunțat că va interzice reclamele plătite în care alegătorii din Statele Unite sunt îndemnați să nu voteze. Zuckerberg a declarat presei că interzicerea dezinformării electoratului se va aplica și publicității difuzate de politicieni.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 16 Octombrie 2019
Luni, 21 Octombrie 2019
Sâmbătă, 19 Octombrie 2019
Joi, 17 Octombrie 2019
Miercuri, 16 Octombrie 2019
Luni, 14 Octombrie 2019
Sâmbătă, 19 Octombrie 2019
Vineri, 18 Octombrie 2019
Joi, 17 Octombrie 2019
Marţi, 15 Octombrie 2019