Cinci moduri de a-ți comercializa afacerea online
Articole recomandate
Google spune că modelul său de AI este capabil să obţină un punctaj de 91% la examenele de licenţă în medicină
25 Martie 2024
Platformele Facebook și Instagram au picat în România
05 Martie 2024
Ce s-a întâmplat cu primul pacient uman căruia medicii i-au implantat un cip cerebral dezvoltat de compania Neuralink
20 Februarie 2024
Din 29 februarie, WhatsApp va fi inaccesibil pentru unele dispozitive
18 Februarie 2024
Orice antreprenor
al zilelor moderne știe că nu poate avea succes fără a-și comercializa afacerea
în mediul online, deoarece vânzările din mediul online au cunoscut o creștere
constantă în ultimii ani, iar tendința se menține și în anul 2021.
Prin urmare, pentru o adaptare rapidă la viitorul online, vă prezentăm cele mai
importante moduri de comercializare a unei afaceri în mediul online:
Campaniile publicitare sunt construite pentru a atinge anumite obiective precum alegerea unui brand, creșterea gradului de conștientizare a mărcii, mărirea ratei de vânzări. Rata de succes sau eșec în realizarea acestor obiective poate fi evaluată cantitativ.
· conținutul scris se potrivește mai bine campaniile derulate pe Facebook, Tweeter sau Google;
· conținutul vizual este mai indicat pentru a fi utilizat pe Instagram sau Pinterest;
· conținutul video este ideal pentru Youtube sau Tiktok.
Aplicând toate aceste strategii de marketing s-ar putea să nu obții imediat succesul scontat. Perseverează, fii creativ și răbdător, depune pasiuni în munca aceasta și, în timp, rezultatele bune se vor vedea, iar afacerea ta va prospera.
Creează-ți un blog pentru afacerea ta și asigură-i un conținut optimizat SEO
Una dintre cele mai eficiente metode de comercializare a unei afaceri online este să îți construiești propriul blog și să adaugi constant conținut de bună calitate. Chiar dacă este o activitate ce necesită destul de mult timp, consecvență privind ritmicitatea publicării conținutului și originalitate, această strategie pe termen lung va da roade și va consolida afacerea ta. Pentru a fi sigur de succesul campaniei de marketing conținutul blogului trebuie optimizat SEO. Numai prin optimizarea motoarelor de căutare vă puteți aștepta la o creștere a traficului și atragerea interesului Google pentru blogul creat. Treptat poți construi o autoritate solidă și poți atrage atenția publicului țintă, competitorilor sau mass-mediei.Derulează campanii social media eficiente
Dacă dorești rezultate rapide poți derula campanii social media online cât mai eficiente, pe platforme precum Facebook, Google sau LinkedIn în funcție de scopul propus și publicul vizat. Primele două oferă o mare varietate de opțiuni de publicitate online, având și avantajul de a viza direct potențialul client. Prin intermediul grupurile LInkedIn poți contacta persoane necunoscute și poți trimite mesaje oricărui alt membru din grup fără a fi conectat, ceea ce poate fi extrem de util în promovarea afacerii.Marketing prin email
Marketingul prin e-mail este o strategie de marketing ce presupune să oferi ceva în schimbul adresei de e-mail a consumatorului. Poate fi un card, o reducere atractivă, un concurs cu premii consistente. Abordează procesul de colectare a e-mailurilor foarte serios deoarece orice campanie de marketing poate fi destinată potențialilor clienți ale căror emailuri le deții.Campanii publicitare
O campanie publicitară implică o serie de mesaje care împărtășesc o singură idee și temă, care alcătuiesc o comunicare de marketing integrată. Ea se poate derula pe diverse canale media într-un anumit interval de timp și vizează publicuri identificate.Campaniile publicitare sunt construite pentru a atinge anumite obiective precum alegerea unui brand, creșterea gradului de conștientizare a mărcii, mărirea ratei de vânzări. Rata de succes sau eșec în realizarea acestor obiective poate fi evaluată cantitativ.
Fii activ în social media
O altă modalitate de succes pentru a vă face cunoscută afacerea în mediul online este activitatea proactivă și constantă în social media. Poți alege diverse variante de interacțiune: concursuri cu premii, oferirea de servicii pentru clienți prin intermediul rețelelor sociale, interviuri cu persoanele importante din domeniul dumneavoastră. Alege să îți adaptezi conținutul de comunicat la tipul de platformă utilizată, particularizând conținutul comunicatului în funcție de specificul acestora. OLX identifică platformele sociale și oportunitățile de creștere a vânzărilor online ce se potrivesc cel mai bine acestora. Astfel:· conținutul scris se potrivește mai bine campaniile derulate pe Facebook, Tweeter sau Google;
· conținutul vizual este mai indicat pentru a fi utilizat pe Instagram sau Pinterest;
· conținutul video este ideal pentru Youtube sau Tiktok.
Aplicând toate aceste strategii de marketing s-ar putea să nu obții imediat succesul scontat. Perseverează, fii creativ și răbdător, depune pasiuni în munca aceasta și, în timp, rezultatele bune se vor vedea, iar afacerea ta va prospera.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 05 August 2021
Vineri, 30 Iulie 2021
Vineri, 16 Iulie 2021
Joi, 15 Iulie 2021
Luni, 12 Iulie 2021
Miercuri, 30 Iunie 2021
Luni, 28 Iunie 2021
Miercuri, 23 Iunie 2021
Joi, 17 Iunie 2021
Joi, 03 Iunie 2021