După bălării, CSS 1 mai bate un "record": Microbuzul nou nouț, "pe chituci" din iunie 2016!

Marţi, 24 Octombrie 2017
3095
Situație (probabil) rarisimă în România și, în același timp, revoltătoare. De fapt, este un exemplu tipic de "treabă românească", pe fondul unei legislații stupide. Astfel, în curtea CSS 1 Constanța zace, de mai bine de un an (mai exact, din iunie 2016, când Ministerul Educației a făcut investiția), un microbuz marca Ford, pe care niciunul dintre directorii care s-au succedat la conducerea clubului nu a reușit să îl urnească din loc, pentru că, după dotarea cu auto, instituției nu i s-a repartizat și postul aferent de șofer. 


"Mașina nu se poate mișca din loc. Nu a fost folosită niciodată, nici de către sportivii noștri, nici de alți parteneri. Nu avem post de șofer în organigramă, iar ministerul ne interzice să o mișcăm din loc", ne-a declarat un profesor de la CSS 1. 


Așadar, situația e de râsu-plânsu. Pe de o parte, Fordul zace printre bălării, iar pe de altă parte, atunci când sportivii de la CSS 1 au de făcut o deplasare, conducerea e nevoită să apeleze la soluția închirierii unei mașini! 


XXX 


Cazul Fordului nu este o premieră la CSS 1. Iată ce scriam în data de 11 mai 2007, deci în urmă cu mai bine de 10 ani! 


În luna decembrie a anului 2006, Clubul Sportiv Școlar nr. 1 a primit, din partea Ministerului Educației și Cercetării, un super-microbuz, nou nouț, marca Mercedes. Mașina era mai mult decât necesară grupării constănțene, ai cărei sportivi au de efectuat numeroase deplasări la importante competiții interne și internaționale. Toate bune și frumoase, problema părea rezolvată, însă a fost omis un mic amănunt: microbuzul nu are șofer! 


"Am solicitat crearea unui post special de șofer pentru acest microbuz, ministerul a promis că va găsi soluții, dar totul a rămas la stadiul de discuții. Mașina nu s-a mișcat de șase luni din curtea clubului, sportivii noștri nu beneficiază de acest serviciu. Ținând cont de faptul că CSS 1 se numără mereu printre fruntașele ierarhiei naționale a cluburilor sportive școlare, cred că se justifică mărirea organigramei. Avem nevoie de un șofer profesionist, nu putem încredința oricui viețile copiilor", a declarat, pentru "Cuget Liber", prof. Mihail Făgărășan, directorul adjunct al CSS 1. 


Dumnezeu să îl odihnească în pace pe Mihai Făgărășan. S-a stins cu regretul de a nu putea face mai multe pentru CSS 1 și pentru handbalul constănțean pe care l-a iubit și l-a slujit până în ultima clipă a vieții… 


XXX 


Despre jalea și bălăriile din curtea CSS 1, despre bijuteria arhitectonică aflată într-o stare de degradare accentuată (parcă intenționat se dorește prăbușirea ei!) și despre "împotmolirea" proiectului noii săli, într-o ediție viitoare. 


Pagina a fost generata in 0.2184 secunde