Măsuri dure la Ministerul Turismului
Zece hoteluri de pe litoral au fost declasificate
331
Articole de la același autor
PREOȚII DIN CONSTANȚA, REACȚII DURE DUPĂ NUNTA ACTORULUI STRUNILĂ: "ESTE O CĂSĂTORIE FALSĂ!"
22 Mai 2017
GALERIE FOTO / S-A DESCHIS JUMBO CONSTANȚA
22 Iunie 2017
Centrul Constanței, blocat de astăzi. Începe Neversea! Iată ce zone sunt închise și ce recomandări fac autoritățile
07 Iulie 2017
Festivalul Neversea transformă Constanța în fortăreață!
04 Iulie 2017
Plaja Modern intră în secolul XXI! Au fost dărâmate clădirile ceaușiste și a început reamenajarea zonei
15 Mai 2017
Zece hoteluri de pe litoral și-au pierdut clasificarea în urma unor controale ale Ministerului Turismului, din cauza deficiențelor depistate, de la probleme cu dotările interioare, până la fațade distruse și nereparate.
Toată săptămâna trecută, reprezentanții Direcției de Control din cadrul Ministerului Turismului au efectuat o serie de controale la unitățile de cazare de pe litoral. În urma verificărilor, au fost sancționate contravențional cu amendă în valoare de 50.000 lei și cu retragerea certificatului de clasificare. Este vorba despre două hoteluri din Mamaia, Național și Unirea, un hotel din Olimp, Banat, și șapte hoteluri din Neptun, Clăbucet, Romanța, Bâlea, Terra, Caraiman, Craiova și Slatina.
De asemenea, a fost retrasă clasificarea hotelului Cerna din stațiunea Băile Herculane.
"Cu prilejul controalelor efectuate au fost constatate numeroase deficiențe printre care: fațadă deteriorată, mobilier uzat fizic și moral, instalații și obiecte sanitare din băile aferente spațiilor de cazare uzate și pătate, mocheta holurilor de acces către spațiile de cazare și cea din spațiile decazare uzată și deteriorată, saltele uzate, deteriorate și pătate, tâmplăria, feroneria ferestrelor și ușile spațiilor de cazare, uzate", precizează Mircea Titus Dobre, ministrul Turismului.
Potrivit acestuia, deficiențele menționate au fost consemnate și în procesele verbale întocmite în anii anteriori, măsurile dispuse inițial în acestea nefiind respectate. Conform O.G. nr. 2/ 2001, cap. IV, art. 31 privind căile de atac, împotriva procesului-verbal de constatare a contravenției și de aplicare a sancțiunii, reprezentanții unităților de cazare pot întocmi plângere în termen de 15 zile de la data înmânării sau comunicării procesului verbal.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 06 Iulie 2017
Miercuri, 12 Iulie 2017
Marţi, 11 Iulie 2017
Luni, 10 Iulie 2017
Sâmbătă, 08 Iulie 2017
Sâmbătă, 08 Iulie 2017
Sâmbătă, 08 Iulie 2017
Vineri, 07 Iulie 2017
Miercuri, 05 Iulie 2017
Luni, 10 Iulie 2017