Vreți să vă debranșați de la RADET? Care sunt pașii de urmat

1998
Vreți să vă debranșați de la RADET? Care sunt pașii de urmat - vretisavadebransati1-1557766186.jpg

Articole de la același autor

Regia Autonomă de Distribuire a Energiei Termice (RADET) a întrerupt de aproximativ două săptămâni furnizarea energiei termice în apartamente, așa că, acum, constănțenii care vor să se debranșeze pentru anul viitor, își vor putea depune cererile. 


Având în vedere că în conformitate cu prevederile legale deconectarea/debranșarea unui consumator de la sistemul de alimentare centralizată cu energie termică se face numai în afara sezonului de furnizare a încălzirii, RADET Constanța aduce la cunoștința celor interesați că perioada în care pot să solicite deconectarea/debranșarea de la sistemul centralizat este cuprinsă între data de 13 mai și 13 septembrie.
Formularul tipizat se poate obține în perioada menționată de la sediul RADET, situat pe strada Badea Cârțan nr. 14 A sau poate fi descărcat de pe site-ul http://www.radet-constanta.ro.


Referitor la solicitările de eliberare a avizului de deconectare/debranșare, acestea vor fi analizate și vor primi răspuns până la data la care se va începe furnizarea căldurii pentru sezonul rece 2019 - 2020. 
"Facem precizarea că în afara perioadei comunicate, nu se primesc solicitări de deconectare/debranșare. Solicitările de reconectare la sistemul de termoficare și de execuție a branșamentelor pentru imobile noi se primesc pe parcursul întregului an", au precizat angajații RADET.
Anul trecut, spre exemplu, RADET a înregistrat un număr de 2.415 solicitări de debranșare, din care s-au avizat favorabil 1.934.


Consumatorii care vor să se debranșeze de la sistemul centralizat de încălzire trebuie să meargă, mai întâi, la registratura regiei pentru a cumpăra o cerere tipizată necesară obținerii avizului de debranșare. Necompletarea  tuturor datelor solicitate în anexele formularului, cât și neprezentarea documentelor necesare enumerate în procedura de debranșare atrage în consecință neaprobarea cererii de deconectare/ debranșare. 
 
De asemenea, în cazul în care există debite către RADET se respinge cererea de deconectare fără să se mai verifice restul documentelor depuse. În plus, solicitantul trebuie să primească în prealabil aprobarea deconectării atât de la Asociația de Proprietari care convoacă adunarea generală, cât și de la vecinii cu care are pereți comuni. În baza acestor aprobări obținute se parcurge procedura din Metodologie, iar  RADET Constanța verifică dacă sunt îndeplinite cumulativ condițiile prevăzute de legile în vigoare si apoi emite avizul favorabil. 


Apoi, după avizarea favorabilă, solicitantul achită taxa de deconectare/debranșare, stinge datoriile față de RADET și primește împreună cu asociația de proprietari un proces verbal de constatare a deconectarii/debranșării. Acest document permite modificarea suprafeței radiante din contract și certifică debranșarea legală. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.1875 secunde