VREI SĂ RETURNEZI UN PRODUS DEFECT? Veștile sunt bune!
Articole recomandate
Dacă ai cumpărat un produs și vrei să-l returnezi, trebuie să știi că intră în vigoare noi norme europene. Acestea sunt valabile și pentru vânzători, inclusiv cei online.
Noile reguli, adoptate de Parlamentul European, sunt uniforme în întreaga UE, scrie Adevărul. Mai exact, este vorba despre consolidarea drepturilor consumatorului prin oferirea opțiunilor de reparații sau înlocuire, iar în cazul reparațiilor nesatisfăcătoare, reducerea prețurilor sau rambursarea.
Mai mult, consumatorul nu este obligat să demonstreze că produsul a fost defect în momentul livrării/cumpărării timp de un an de la livrare/cumpărare. Cu alte cuvinte, ai cumpărat un bun, care s-a defectat la 8 – 9 luni de la achiziție, îl poți returna vânzătorului sau îi poți cere să ți-l înlocuiască sau să-l repare, fără alte obiecții.
Noile reguli, adoptate de Parlamentul European, sunt uniforme în întreaga UE, scrie Adevărul. Mai exact, este vorba despre consolidarea drepturilor consumatorului prin oferirea opțiunilor de reparații sau înlocuire, iar în cazul reparațiilor nesatisfăcătoare, reducerea prețurilor sau rambursarea.
Mai mult, consumatorul nu este obligat să demonstreze că produsul a fost defect în momentul livrării/cumpărării timp de un an de la livrare/cumpărare. Cu alte cuvinte, ai cumpărat un bun, care s-a defectat la 8 – 9 luni de la achiziție, îl poți returna vânzătorului sau îi poți cere să ți-l înlocuiască sau să-l repare, fără alte obiecții.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 14 Februarie 2018
Miercuri, 13 Decembrie 2017
Joi, 08 Februarie 2018
Duminică, 17 Decembrie 2017
Marţi, 05 Decembrie 2017
Vineri, 10 Noiembrie 2017
Luni, 30 Octombrie 2017
Vineri, 28 Aprilie 2017
Vineri, 31 Martie 2017