Unde puteți să faceți reclamații dacă nu aveți căldură

201
Unde puteți să faceți reclamații dacă nu aveți căldură - proba1444662923-1542362944.jpg

Articole de la același autor

RADET Constanța are în funcțiune întreaga infrastructură necesară asigurării energiei termice pentru locuitorii municipiului Constanța, în concordanță cu necesitățile impuse de condițiile meteo.


Asociație de proprietari care întâmpină disfuncționalități în asigurarea confortului termic sunt invitate să se adreseze Dispeceratului RADET, care preia sesizările în program non-stop la numerele de telefon: 0341.461.000 și 0241.616.792, sau pe adresa de email dispecerat.central@radet-constanța.ro, astfel încât echipele de intervenții ale regiei să acționeze în cel mai scurt timp.


Pentru susținerea serviciului de termoficare, RADET invită toți consumatorii care au facturile neachitate șă facă efortul să își onoreze obligațiile de plată, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu combustibil a CET Palas.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Joi, 25 Octombrie 2018
Stire din Social : Anunț important de la RADET!
Pagina a fost generata in 0.6576 secunde