Unde poți reclama dacă nu ai primit bon fiscal
1045
Articole de la același autor
"Moda" bonurilor fiscale nu a ajuns la toți comercianții. Dacă ai solicitat bonul fiscal, dar nu ți-a fost oferit, poți să apelezi, la orice oră, Telefonul Consumatorului de la Ministerul Finanțelor Publice, 0800.800.085, pentru a sesiza orice neregulă.
De asemenea, dacă ai o problemă cu un produs sau garanția acestuia și nu poți obține o soluție amiabilă cu agentul economic, poți apela la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Numărul este 021/9551, iar apelarea poate fi taxată în funcție de tipul de abonament deținut de consumator.
De asemenea, dacă ai o problemă cu un produs sau garanția acestuia și nu poți obține o soluție amiabilă cu agentul economic, poți apela la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Numărul este 021/9551, iar apelarea poate fi taxată în funcție de tipul de abonament deținut de consumator.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 03 Mai 2017
Miercuri, 19 Aprilie 2017
Sâmbătă, 18 Martie 2017
Miercuri, 15 Martie 2017
Luni, 06 Martie 2017
Sâmbătă, 25 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Marţi, 07 Februarie 2017
Miercuri, 26 Aprilie 2017
Miercuri, 22 Martie 2017