Uleiul uzat nu trebuie aruncat la chiuvetă!
502
Articole de la același autor
Salariile angajaților Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului au fost scăzute cu aproape 30 la sută
08 Aprilie 2010
Parcul Tăbăcărie și plaja Trei Papuci, igienizate cu ajutorul elevilor și voluntarilor
23 Aprilie 2010
Expoziție cu vânzare de obiecte realizate de copiii din centrele de plasament constănțene
30 Martie 2010
Românii au încă restricții la muncă în nouă state europene
10 Aprilie 2010
Înghesuială mare la miei
31 Martie 2010
Organizația nonguvernamentală Mare Nostrum continuă Campania de conștientizare a constănțenilor cu privire la importanța colectării uleiului uzat. După ce voluntarii au umblat prin piețe pentru a sta de vorbă cu gospodinele, ieri, reprezentanții Mare Nostrum au provocat la discuții agenții comerciali și autoritățile locale pentru a li să alătura în ampla campanie demarată.
Desfășurat în premieră națională la Constanța, proiectul are ca scop implementarea unui concept inovativ pentru piața românească, și anume acela de colectare a uleiului uzat. Totodată, se urmărește crearea unor relații foarte clare între autoritățile locale, unitățile de alimentație publică, precum și firmele colectoare de ulei vegetal uzat, pentru a consolida gestionarea și valorificarea unui asemenea tip de deșeu, la nivel de Constanța.
"Ne dorim ca, prin acțiunile noastre, să reușim implementarea conceptului de colectare responsabilă a uleiului vegetal uzat, la nivelul județului Constanța. De asemenea, sperăm ca, prin aplicarea unor soluții tehnice viabile, să diminuăm cantitatea de ulei vegetal rezidual care ajunge în apă sau în sol. Conștientizarea colectării uleiului uzat și valorificarea acestuia reprezintă metoda prin care putem evita poluarea mediului în care trăim", a declarat Mihaela Cândea, director executiv Mare Nostrum.
Campania beneficiază și de sprijinul reprezentanților Liceului de Gastronomie. "Colaborăm cu Mare Nostrum pentru că este un ONG a cărui activitate, în domeniul ecologist, este recunoscută. Ne dorim să educăm tânăra generație după principiile europene ale gastronomiei moderne, care impune elemente nutriționale de protecție a consumatorului. Ne-au inspirat studiile și programele desfășurate de austrieci, în România, în ceea ce privește transformarea deșeurilor alimentare, respectiv a celor provenite din restaurante, în materie primă regenerabilă pentru energiile neconvenționale", a precizat Mioara Mathe Kis, directorul Liceului de gastronomie, Hoteluri și Restaurante din Constanța.
Primul reprezentant al agenților economici care s-a alăturat campaniei Mare Nostrum este Nicolae Nejloveanu, proprietarul unuia dintre cele mai renumite restaurante din Constanța. Acesta s-a declarat îngrijorat cu privire la cantitățile enorme de ulei uzat care ajung zi de zi în pânza freatică.
Desfășurat în premieră națională la Constanța, proiectul are ca scop implementarea unui concept inovativ pentru piața românească, și anume acela de colectare a uleiului uzat. Totodată, se urmărește crearea unor relații foarte clare între autoritățile locale, unitățile de alimentație publică, precum și firmele colectoare de ulei vegetal uzat, pentru a consolida gestionarea și valorificarea unui asemenea tip de deșeu, la nivel de Constanța.
"Ne dorim ca, prin acțiunile noastre, să reușim implementarea conceptului de colectare responsabilă a uleiului vegetal uzat, la nivelul județului Constanța. De asemenea, sperăm ca, prin aplicarea unor soluții tehnice viabile, să diminuăm cantitatea de ulei vegetal rezidual care ajunge în apă sau în sol. Conștientizarea colectării uleiului uzat și valorificarea acestuia reprezintă metoda prin care putem evita poluarea mediului în care trăim", a declarat Mihaela Cândea, director executiv Mare Nostrum.
Campania beneficiază și de sprijinul reprezentanților Liceului de Gastronomie. "Colaborăm cu Mare Nostrum pentru că este un ONG a cărui activitate, în domeniul ecologist, este recunoscută. Ne dorim să educăm tânăra generație după principiile europene ale gastronomiei moderne, care impune elemente nutriționale de protecție a consumatorului. Ne-au inspirat studiile și programele desfășurate de austrieci, în România, în ceea ce privește transformarea deșeurilor alimentare, respectiv a celor provenite din restaurante, în materie primă regenerabilă pentru energiile neconvenționale", a precizat Mioara Mathe Kis, directorul Liceului de gastronomie, Hoteluri și Restaurante din Constanța.
Primul reprezentant al agenților economici care s-a alăturat campaniei Mare Nostrum este Nicolae Nejloveanu, proprietarul unuia dintre cele mai renumite restaurante din Constanța. Acesta s-a declarat îngrijorat cu privire la cantitățile enorme de ulei uzat care ajung zi de zi în pânza freatică.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Vineri, 07 Mai 2010
Joi, 06 Mai 2010
Miercuri, 05 Mai 2010
Miercuri, 05 Mai 2010