Titanicul și Evangelia din Costinești, destine tragice la poluri opuse
Pe 31 martie 1909, compania de construcții maritime din Belfast "Herman and Wolff" termina de construit ceea ce urma să fie cel mai mare pachebot din lume și pe măsură a fost și eșecul navei. 33 de ani mai târziu, aceeași companie terminase de construit nava maritimă "Evanghelia", scrie adevarul.ro.
Lansată în 1942, nava a purtat diferite denumiri, până când proprietarul, Aristotel Onassis, a comandat, în 1968, scufundarea ei. A eșuat, fără fast, pe marea românească, devenind simbolul stațiunii Costinești.
Titanic a plecat cu fast, dar nu s-a mai întors
Pachebotul, construit în 1909, a fost denumit Titanic și urma să fie pionierul transportului maritim rapid pe distanțe lungi. După mai multe teste, Titanic a fost lansat, cu fast, în prima sa călătorie de anvergură. În 1912, pe 10 aprilie, Titanic pleca din orașul britanic Southampton, cu destinața New York(Statele Unite).
Citește articolul integral AICI
Lansată în 1942, nava a purtat diferite denumiri, până când proprietarul, Aristotel Onassis, a comandat, în 1968, scufundarea ei. A eșuat, fără fast, pe marea românească, devenind simbolul stațiunii Costinești.
Titanic a plecat cu fast, dar nu s-a mai întors
Pachebotul, construit în 1909, a fost denumit Titanic și urma să fie pionierul transportului maritim rapid pe distanțe lungi. După mai multe teste, Titanic a fost lansat, cu fast, în prima sa călătorie de anvergură. În 1912, pe 10 aprilie, Titanic pleca din orașul britanic Southampton, cu destinața New York(Statele Unite).
Citește articolul integral AICI
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012
Vineri, 13 Aprilie 2012