Telverde pe problemele asigurărilor
354
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) pune la dispoziția consumatorilor de asigurări linia telefonică de tipul telverde - Dialog CSA. Prin intermediul acestui serviciu, asigurații vor beneficia de asistență de specialitate în vederea formulării unei petiții pentru soluționarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relația cu societățile de asigurare.
Astfel, asigurații vor fi îndrumați asupra modalității de formulare a unei petiții și a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conțină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluționare într-un timp mai redus a dificultăților întâmpinate.
Dialog CSA permite utilizatorilor să acceseze gratuit numărul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat în rețelele de telefonie fixă sau mobilă.
Noul serviciu telefonic funcționează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9.00 - 16.30, iar vineri între orele 9.00 - 14.00.
Astfel, asigurații vor fi îndrumați asupra modalității de formulare a unei petiții și a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conțină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluționare într-un timp mai redus a dificultăților întâmpinate.
Dialog CSA permite utilizatorilor să acceseze gratuit numărul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat în rețelele de telefonie fixă sau mobilă.
Noul serviciu telefonic funcționează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9.00 - 16.30, iar vineri între orele 9.00 - 14.00.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 14 Aprilie 2011
Joi, 01 Decembrie 2011
Luni, 05 Septembrie 2011
Sâmbătă, 03 Septembrie 2011
Vineri, 02 Septembrie 2011
Luni, 22 August 2011
Miercuri, 15 Iunie 2011
Miercuri, 19 Ianuarie 2011