Telefonul Călătorului, la RATC
240
Articole de la același autor
UN NOU COD PORTOCALIU DE VISCOL, LA CONSTANȚA! Ne așteaptă ore bune de ninsoare puternic viscolită
27 Februarie 2018
TOATE ȘCOLILE DIN JUDEȚUL CONSTANȚA, ÎNCHISE!
24 Februarie 2018
Investitorii "mușcă" iar din Parcul Tăbăcărie. Vor fi construite blocuri de opt etaje
27 Ianuarie 2018
IMAGINI ORIBILE! ȘOARECE ÎN GALANTARUL DE CARNE, LA SUPERMARKET
27 Februarie 2018
Dacă sunteți nemulțumiți de cum arată un autobuz RATC sau vi se pare că șoferul nu este suficient de atent în trafic, puteți suna la Telefonul Călătorului și face o reclamație.
Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța anunță că, pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, puteți face sesizări la Telefonul Călătorului – 0241/694.960, cu program non-stop. De asemenea, pot fi trimise reclamații pe adresa de mail [email protected] sau pe pagina de facebook - Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța.
"Vă asigurăm că vom răspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța", precizează reprezentanții RATC.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 21 Martie 2018
Vineri, 16 Martie 2018
Marţi, 13 Martie 2018
Luni, 12 Martie 2018
Joi, 22 Februarie 2018
Joi, 22 Februarie 2018
Miercuri, 21 Februarie 2018
Miercuri, 21 Februarie 2018
Marţi, 20 Februarie 2018