Telefonul Călătorului, la RATC

240
Telefonul Călătorului, la RATC - telefonulcalatorului-1521657802.jpg

Articole de la același autor

Dacă sunteți nemulțumiți de cum arată un autobuz RATC sau vi se pare că șoferul nu este suficient de atent în trafic, puteți suna la Telefonul Călătorului și face o reclamație. 


Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța anunță că, pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, puteți face sesizări la Telefonul Călătorului – 0241/694.960, cu program non-stop. De asemenea, pot fi trimise reclamații pe adresa de mail [email protected] sau pe pagina de facebook - Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța.


"Vă asigurăm că vom răspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța", precizează reprezentanții RATC. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5547 secunde