€ 4.7249
£ 5.2925
$ 4.2241

Mai multe ştiri online:

Te-a supărat un angajat al SPIT? Iată ce poți face

Ştire online publicată Vineri, 10 Noiembrie 2017. Autor: Andreea PERHAIȚĂ
Constănțenii pot să aprecieze calitatea serviciilor oferite de Serviciul Public de Impozite și Taxe completând un chestionar de evaluare. Acesta se găsește atât pe site-ul instituției, cât și la ghișeele agențiilor fiscale. 


„În acest mod, contribuabilii își pot exprima opinia cu privire la modul de comunicare, informațiile și răspunsurile oferite de către personal, ambianța din spațiile de așteptare, precum și cu privire la termenele de soluționare a solicitărilor”, precizează directorul executiv al SPIT, Virginia Uzun. 


Prin analizarea chestionarelor, conducerea instituției evaluează atât resursa umană, cât și calitatea serviciului prestat, în vederea corelării gradului de satisfacție al contribuabililor cu indicatorii de performanță ai instituției. 


„Îmbunătățirea continuă a calității serviciilor reprezintă o prioritate pentru SPIT, iar sugestiile cetățenilor sunt absolut necesare pentru identificarea și satisfacerea cerințelor acestora”, mai spune șeful SPIT Constanța.


Distribuie :

Articole de la acelaşi autor

Top ştiri din ultimele 7 zile

ziare & stiri Revista presei
Pagina a fost generata in 0.8243 secunde