Sunt obligaţi angajatorii să le elibereze salariaţilor diferite adeverinţe?
Articole de la același autor
Operaţie în premieră, la spitalul judeţean, realizată de echipa dr. Răzvan Popescu. „Am avut emoţii”
29 Decembrie 2021
EXCLUSIV! Cum arată în interior Spitalul de Boli Infecțioase, la două luni după incendiu
09 Decembrie 2021
Doliu în lumea medicală. Un renumit doctor a trecut la cele veșnice
21 Decembrie 2021
Codul Muncii arată foarte clar, negru pe alb, că, la solicitarea salariatului sau a unui fost salariat, angajatorul este obligat să elibereze un document care să ateste activitatea desfăşurată de acesta, durata activităţii, salariul, vechimea în muncă, în meserie şi în specialitate. De asemenea, în conformitate cu dispoziţiile legale privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, la solicitarea scrisă a solicitanţilor, aceştia sunt obligaţi să îi elibereze acestuia copii ale documentelor existente în dosarul personal/profesional; o adeverinţă care să ateste activitatea desfăşurată, durata activităţii, salariul, vechimea în muncă şi în specialitate; un extras din registrul privat/public, datat şi certificat pentru conformitate, sau o adeverinţă care să ateste activitatea desfăşurată de acesta, durata activităţii, salariul, vechimea în muncă şi în specialitate, astfel cum rezultă din registrul privat/public şi din dosarul personal/profesional, în termen de cel mult 15 zile de la data solicitării. Documentele sunt eliberate în copie certificată de reprezentantul legal al angajatorului sau de persoana împuternicită de angajator pentru conformitate cu originalul.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 06 Noiembrie 2021
Luni, 13 Septembrie 2021
Joi, 06 Mai 2021
Luni, 12 Octombrie 2020
Miercuri, 18 Septembrie 2019
Joi, 01 August 2019
Miercuri, 20 Octombrie 2021
Marţi, 05 Octombrie 2021
Marţi, 05 Octombrie 2021
Marţi, 31 Martie 2020