Sunt obligaţi angajatorii să le elibereze salariaţilor diferite adeverinţe?

267
Sunt obligaţi angajatorii să le elibereze salariaţilor diferite adeverinţe? - obligatii2-1641744889.jpg

Articole de la același autor

Codul Muncii arată foarte clar, negru pe alb, că, la solicitarea salariatului sau a unui fost salariat, angajatorul este obligat să elibereze un document care să ateste activitatea desfăşurată de acesta, durata activităţii, salariul, vechimea în muncă, în meserie şi în specialitate. De asemenea, în conformitate cu dispoziţiile legale privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, la solicitarea scrisă a solicitanţilor, aceştia sunt obligaţi să îi elibereze acestuia copii ale documentelor existente în dosarul personal/profesional; o adeverinţă care să ateste activitatea desfăşurată, durata activităţii, salariul, vechimea în muncă şi în specialitate; un extras din registrul privat/public, datat şi certificat pentru conformitate, sau o adeverinţă care să ateste activitatea desfăşurată de acesta, durata activităţii, salariul, vechimea în muncă şi în specialitate, astfel cum rezultă din registrul privat/public şi din dosarul personal/profesional, în termen de cel mult 15 zile de la data solicitării. Documentele sunt eliberate în copie certificată de reprezentantul legal al angajatorului sau de persoana împuternicită de angajator pentru conformitate cu originalul. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3138 secunde