SPIT a obținut locul al treilea la competiția "Inovație și calitate în sectorul public"
105
Articole de la același autor
Scandal în Tomis Nord! Încă un PUZ "cu cântec", la Constanța
11 Noiembrie 2015
Cum se anunță iarna la Constanța. "Ne așteaptă viscole"
06 Octombrie 2015
eMAG dă lovitura: își pune clienții să-și repare singuri produsele aflate în garanție. Planul de reparații și piesele, incluse
03 Octombrie 2015
Vești proaste pentru constănțeni! 2016 vine cu impozite locale mai mari
09 Noiembrie 2015
Măcel pe spațiile verzi din Mamaia! Se vând și ultimele petice de iarbă
16 Noiembrie 2015
Serviciul Public de Impozite și Taxe a obținut locul al treilea la cea de-a VIII-a ediție a competiției "Inovație și calitate în sectorul public" al cărei scop a fost identificarea și evidențierea celor mai eficiente și inovative practici din sectorul public românesc.
Concursul, organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, s-a derulat în perioada mai-iulie 2015, fiind structurat pe trei secțiuni tematice. Este vorba despre cooperare internațională pentru modernizarea serviciilor publice, mecanisme de eficientizare a comunicării interne și de consolidare a imaginii publice și metode și practici de stimulare a participării cetățenilor la viața publică.
SPIT a participat la secțiunea a doua cu proiectul "Promovarea activității instituționale prin mass-media și social-media". Cele mai bune proiecte au fost selectate și premiate de evaluatori aleși din cadrul ANFP, universităților, asociaților profesionale, publicațiilor de specialitate și ONG-urilor cu experiență bogată și rezultate reprezentative.
SPIT este la cea de-a șasea participare, în anul 2014 obținând mențiune cu proiectul "E-tax Mobile-plata impozitelor și taxelor cu telefonul mobil", în anul 2013 ocupând locul al treilea cu proiectul "Modalitate inovatoare de plată a impozitelor și taxelor", în anul 2012, locul 10 cu proiectul "Verifică fișa de înmatriculare auto", iar, în anul 2011, locul la doilea cu proiectul "Managementul satisfacției contribuabililor-instrument esențial pentru îmbunătățirea continuă a calității serviciilor".
Concursul, organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, s-a derulat în perioada mai-iulie 2015, fiind structurat pe trei secțiuni tematice. Este vorba despre cooperare internațională pentru modernizarea serviciilor publice, mecanisme de eficientizare a comunicării interne și de consolidare a imaginii publice și metode și practici de stimulare a participării cetățenilor la viața publică.
SPIT a participat la secțiunea a doua cu proiectul "Promovarea activității instituționale prin mass-media și social-media". Cele mai bune proiecte au fost selectate și premiate de evaluatori aleși din cadrul ANFP, universităților, asociaților profesionale, publicațiilor de specialitate și ONG-urilor cu experiență bogată și rezultate reprezentative.
SPIT este la cea de-a șasea participare, în anul 2014 obținând mențiune cu proiectul "E-tax Mobile-plata impozitelor și taxelor cu telefonul mobil", în anul 2013 ocupând locul al treilea cu proiectul "Modalitate inovatoare de plată a impozitelor și taxelor", în anul 2012, locul 10 cu proiectul "Verifică fișa de înmatriculare auto", iar, în anul 2011, locul la doilea cu proiectul "Managementul satisfacției contribuabililor-instrument esențial pentru îmbunătățirea continuă a calității serviciilor".
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 12 Noiembrie 2015
Joi, 19 Noiembrie 2015
Vineri, 13 Noiembrie 2015
Joi, 05 Noiembrie 2015
Miercuri, 04 Noiembrie 2015
Marţi, 03 Noiembrie 2015
Luni, 02 Noiembrie 2015
Sâmbătă, 31 Octombrie 2015
Vineri, 30 Octombrie 2015