Servicii online la Primăria Constanţa, pentru a evita deplasările la sediile instituţiei

299
Servicii online la Primăria Constanţa, pentru a evita deplasările la sediile instituţiei - serviciionline-1635231731.jpg

Articole de la același autor

În contextul noilor măsuri impuse pentru prevenirea și combaterea răspândirii infecțiilor cu noul coronavirus vă facem cunoscute modalitățile alternative prin care constănțenii pot beneficia de serviciile Primăriei Constanța.

În relația cu publicul, Primăria Constanța a pus la dispoziția contribuabililor mai multe aplicații online prin care serviciile administrației sunt la un click distanță. Pe de o parte se reduce considerabil timpul pierdut la ghișee și, pe de altă parte, se reduce semnificativ interacțiunea dintre contribuabili și angajații instituției.

Astfel, constănțenii au la dispoziție:

https://programari.primaria-constanta.ro/;

https://cereri.primaria-constanta.ro/;

https://sesizari.primaria-constanta.ro/.

Totodată, Primăria pune la dispoziție următoarele date de contact:

• Direcția Generală Poliția Locală: [email protected], 0241.484.205, 0241.484.200, 0341.922.

• Direcția Locală de Evidență Persoane:

- Serviciul stare civilă: [email protected], tel 0721/500.128 și 0799/606.130;

- Serviciul evidență persoane: [email protected], 0241/661.510;

• Direcția generală gestionare servicii publice: [email protected], [email protected], tel: 0241/488.180, 0241/488.176;

• Direcția generală urbanism și patrimoniu: [email protected] și tel: 0241/488.118;

• Direcția generală economico-financiară: [email protected], 0241/488.128.

• Biroul apărare civilă, sănătate și securitate în muncă și situații de urgență: protecție.civilă@primaria-constanta.ro, 0241/488.108 sau 0737/552.271;

• Birou Sprijinire și Îndrumare Asociații Proprietari: [email protected], tel.: 0241/484.207;

• Compartiment administrarea unităților de învățământ preuniversitar: tel: 0731/500.126, [email protected].

• Direcția organizare evenimente culturale, sportive și sociale: [email protected], tel 0241/485.893;

Solicitările adresate primăriei se transmit online prin aplicații, pe adresele de e-mail menționate sau prin poștă. În situațiile în care este imperios necesară depunerea și înregistrarea unor documente ce nu pot fi transmise prin poșta sau e-mail acestea vor fi depuse la Centrul de Informare pentru Cetățeni din City Park Mall, bd. Al. Lăpușneanu nr. 116C, de către persoane vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2 al cărui program cu publicul va fi:

• Luni, marți, miercuri și vineri între 08:30 - 16:30.

• Joi între 08:30 - 18:30.

Pentru relații suplimentare Centrul de Informare Cetățeni va fi apelat la nr. de tel 0241/485.527.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.4251 secunde