Românii optează pentru vacanțe exotice, tot mai scumpe

115
Românii optează pentru vacanțe exotice, tot mai scumpe - plajathailanda11-1529226946.jpg

Articole de la același autor

Cele mai vândute destinații exotice vara aceasta sunt Indonezia, Singapore, Zanzibar, Maldive și Republica Dominicană, a declarat pentru News.ro Sorin Stoica, director general al Eturia, touroperator specializat pe vacanțe exotice. O vacanță într-o astfel de destinație costă între 1.200 și 2.500 euro de persoană, în funcție de durata vacanței și de categoria hotelului. Oficialul touroperatorului mai spune că turiștii români devin din ce în ce mai îndrăzneți și mai pretențioși, își doresc să trăiască experiențe în vacanțele lor și vor să încerce destinații noi.


Vara vine cu un număr crescut de cereri din partea turiștilor dornici să descopere alte destinații, să experimenteze noi senzații în destinații extraeuropene. În 2018, turiștii care au optat pentru vacanțe de tip sejur aleg: Indonezia (în special Bali), Singapore, Zanzibar, Oceanul Indian (mai ales Maldive și Mauritius), Republica Dominicană și Cuba. Turiștii care preferă turismul activ și de aventură optează pentru vacanțe de tip safari în Tanzania și circuite în SUA, Canada, China, Malaezia, Japonia și Peru", a declarat pentru News.ro Sorin Stoica, director general al touroperatorului Eturia.


O vacanță la plajă costă între 1.200 și 2.500 euro/persoană în funcție de durata vacanței, de destinație, tipul hotelului și de regimul de mese ales. Un circuit costă între 1.400 și 3.000 euro/persoană. Varianta all inclusive este preferată de turiștii care merg în destinații din Caraibe și Oceanul Indian, spune Stoica.În ceea ce privește schimbările față de anii trecuți în materie de cerere, oficialul Eturia spune că, în acest an, turiștii sunt din ce în ce mai îndrăzneți, își doresc să trăiască experiențe în vacanțele lor, încearcă alte destinații renunțând la cele consacrate.


"Clienții Eturia caută diversitate, caută să revină în anumite destinații și să le descopere în alt fel: gastronomic, adventure, cultural, istoric, spiritual. A crescut diversitatea destinațiilor solicitate. Turiștii români aleg din ce în ce mai mult locuri inedite ca: Borneo, Surinam sau Panama sau itinerarii inedite în destinații deja consacrate", a mai spus Sorin Stoica.
De asemenea, este în creștere numărul solicitărilor pentru vacanțe personalizate de tip "tailor made", croită special pe gustul turistului.


"Cum i-am descrie pe turiștii noștri în 2018? Mai atenți la detalii, mai pretențioși, doritori să fie ascultați și să primească o soluție de vacanță personalizată conform profilului și dorințelor lor. Chiar și în cadrul unor vacanțe de grup, turiștii solicită anumite personalizări cum ar fi: upgrade la camerele de hotel, includerea unor activități deosebite sau extensii la plajă sau în alte destinații", a adăugat el.


Reprezentantul Eturia este de părere că turistul român se va alinia tendințelor la nivel mondial și va dori să primească un produs de înaltă calitate, personalizat nevoilor și dorințelor lui și să îl acceseze digital de pe telefon cu tehnologie de ultimă generație.


"Cred că agențiile de turism care vor reuși să îmbine tehonologia cu un serviciu de consultanță excelent vor câștiga poziția de leaderi de piață", a precizat Sorin Stoica.


Eturia oferă vacanțe exotice personalizate în peste 120 de destinații din întreaga lume. Înființată în anul 2007, Eturia are 50 de angajați și trei sedii în: București, Piatra Neamț și Cluj.


Sursa: News.ro


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.3362 secunde