Reclamaţiile transmise ITM se soluţionează în 30 de zile

Luni, 14 Decembrie 2020, 20:10
89
Chiar dacă ne aflăm în plină pandemie de coronavirus, asta nu înseamnă că salariaţii nu îşi mai reclamă angajatorii la Inspectoratul Teritorial de Muncă. Lunar, reprezentanţii ITM se confruntă cu zeci de reclamaţii, iar printre motivele invocate se numără, cel mai des, întârzierile la plata salariilor sau faptul că angajatorii nu le încheie contracte de muncă. Inspectorii de muncă susţin că multe dintre persoanele care le trec pragul vin şi pentru a verifica dacă li s-au înregistrat sau nu contractele de muncă în registrul electronic.

Oricum, indiferent de natura reclamaţiilor, oamenii trebuie să ştie că termenul de soluţionare al unei sesizări este de 30 de zile, termen care poate fi prelungit cu încă 15 zile, în funcţie de complexitatea lucrării. Astfel, în cazul în care o persoană adresează mai multe petiţii, sesizând aceeaşi problemă, acestea se vor pune în acelaşi dosar, petentul urmând să primească un singur răspuns. Dacă după trimiterea răspunsului se primeşte o nouă petiţie cu acelaşi conţinut, aceasta se clasează la numărul iniţial, făcându-se menţiune despre faptul că s-a răspuns. 



Articole pe aceeasi tema

Pagina a fost generata in 0.4188 secunde