RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență
426
Articole de la același autor
Situaţie sub semnul întrebării la Constanţa. „Riscăm să nu mai avem paturi în spitale!”
30 Septembrie 2020
Pârjol în Parcul Tăbăcărie. Iarbă arsă și copaci uscați, în cel mai mare parc al Constanței
18 August 2020
Începând de mâine, sens unic pe un bulevard important din Constanța
30 Septembrie 2020
Administrația Națională de Meteorologie a emis o nouă avertizare meteo - cod Galben de instabilitate atmosferică temporar accentuată, în cea mai mare parte a Dobrogei, cu averse ce vor avea și caracter torențial, descărcări electrice, vijelii și izolat grindină. Potrivit meteorologilor, cantitățile de apă vor depăși local 25 litri pe metru pătrat și izolat 40 litri pe metru pătrat, în intervale scurte de timp sau prin acumulare.
Ca urmare a acestei avertizări, RAJA S.A. a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă, în perioada 6 octombrie 2020, ora 14.00, - 7 octombrie 2020, ora 20.00.
Pentru a se interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea în funcționarea sistemelor operate, în cadrul Comandamentului au fost constituite mail multe echipe de intervenţie, dotate cu utilajele necesare (wome, vidanje și pompe de mare putere), care vor asigura permanenţa în toată această perioadă la nivelul localităților deservite, din întreaga arie de operare.
„Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA S.A. va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce vor fi rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei electrice. Totodată, facem un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924”, transmit reprezentanţii RAJA.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 06 Octombrie 2020
Marţi, 06 Octombrie 2020
Sâmbătă, 03 Octombrie 2020
Joi, 01 Octombrie 2020
Marţi, 29 Septembrie 2020
Sâmbătă, 26 Septembrie 2020
Marţi, 15 Septembrie 2020
Marţi, 08 Septembrie 2020
Vineri, 02 Octombrie 2020
Vineri, 02 Octombrie 2020