RADET susține că își menține portofoliul de clienți

Miercuri, 02 Octombrie 2019
274
În scurt timp, constănțenii vor avea, din nou, căldură, în apartamente.  La fel ca în fiecare an, mulți consumatori s-au debranșat de la sistem. Cu toate acestea, reprezentanții Regiei Autonome de Distribuire a Energiei Termice (RADET) susțin că portofoliul de clienți a rămas aproximativ același ca în 2018. Ei susțin că decizia autorității publice locale de a subvenționa în ultimele sezoane reci prețul energiei termice destinate consumatorilor casnici și totodată creșterea costului gazelor naturale utilizate la centralele de apartament, au avut ca efect stabilizarea portofoliului de clienți și a determinat revenirea la sistem a unor clienți noi. 


În plus, ei sunt recunoscători pentru implicarea autorității publice locale, referitoare la modernizarea sistemului de alimentare centralizată cu energie termică în municipiul Constanța. În acest sens, au subliniat aceștia, sistemul centralizat nu produce efectele nocive pe care sistemele individuale le manifestă asupra stării de sănătate a populației din blocurile dotate cu centrale de apartament a căror evacuare de gaze arse se face la nivelul fațadelor, anvelopând clădirea în permanență într-un nor toxic. 


Pagina a fost generata in 0.3138 secunde