Punctul Enel din Constanța, închis luni și marți, 25 și 26 decembrie
103
Articole de la același autor
Constanța, vândută bucată cu bucată! Blocuri pe spații verzi și supermarketuri în parcări!
15 Noiembrie 2017
GALERIE FOTO / A fost configurat sensul giratoriu de la Doraly. Iată cum arată acum zona
09 Decembrie 2017
Patinoar olimpic la Constanța. Cât costă o tură pe gheață
04 Decembrie 2017
Încălzire cu gaze sau cu RADET? "Se practică amăgirea populației"
01 Noiembrie 2017
Punctul Enel din Constanța va fi închis în zilele de 25, 26 decembrie 2017, precum și în 1, 2 ianuarie 2018, declarate zile libere legale. Reluarea activității se va face miercuri, 3 ianuarie 2018, după programul obișnuit, de luni până vineri, între orele 8 și 16.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul și plățile efectuate precum și înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800/07.08.09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business și rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În plus, clienții Enel Energie care doresc să își achite factura de energie electrică în această perioadă pot utiliza modalitățile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari și comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum și în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
În perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la rețeaua de energie electrică.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul și plățile efectuate precum și înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800/07.08.09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business și rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În plus, clienții Enel Energie care doresc să își achite factura de energie electrică în această perioadă pot utiliza modalitățile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari și comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum și în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
În perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la rețeaua de energie electrică.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 21 Decembrie 2017
Joi, 21 Decembrie 2017
Luni, 18 Decembrie 2017
Luni, 18 Decembrie 2017
Vineri, 15 Decembrie 2017
Miercuri, 13 Decembrie 2017
Luni, 11 Decembrie 2017
Vineri, 08 Decembrie 2017