Punctul Enel din Constanța este închis timp de trei zile
140
Articole de la același autor
PREOȚII DIN CONSTANȚA, REACȚII DURE DUPĂ NUNTA ACTORULUI STRUNILĂ: "ESTE O CĂSĂTORIE FALSĂ!"
22 Mai 2017
Galerie foto. ÎNCĂ UN SUPERMARKET LA CONSTANȚA! Dispare o parcare imensă de pe strada Eliberării
10 Mai 2017
Plaja Modern intră în secolul XXI! Au fost dărâmate clădirile ceaușiste și a început reamenajarea zonei
15 Mai 2017
SE STRICĂ VREMEA DRASTIC, LA CONSTANȚA! AVERTIZARE METEO DE PLOI TORENȚIALE, VIJELII ȘI DESCĂRCĂRI ELECTRICE
24 Mai 2017
Punctul Enel din Constanța va fi închis în zilele de 1, 2 și 5 iunie. De marți, 6 iunie, se va relua programul obișnuit, între orele 8 și 16.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul și plățile efectuate precum și înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800/07.08.09, pentru serviciul de telecitire.
În plus, clienții Enel Energie care doresc să își achite factura de energie electrică în această perioadă, pot utiliza modalitățile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari și comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum și în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html
În perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la rețeaua de energie electrică.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul și plățile efectuate precum și înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800/07.08.09, pentru serviciul de telecitire.
În plus, clienții Enel Energie care doresc să își achite factura de energie electrică în această perioadă, pot utiliza modalitățile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari și comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum și în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html
În perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la rețeaua de energie electrică.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 31 Mai 2017