Primăria Constanţa a deschis programările pentru căsătorii în 2022
154
Articole de la același autor
Acuzaţii grave la Colegiul Militar de Marină „Alexandru Ioan Cuza”. „Sunt trataţi ca nişte deţinuţi!”
07 Octombrie 2021
Se caută soluţii pentru angajaţii Spitalului de Infecţioase. „Salariile medicilor nu le plăteşte primăria!”
19 Octombrie 2021
Atenție! Constanța și cinci localități din județ rămân fără apă, în noaptea de 17 spre 18 noiembrie
12 Noiembrie 2021
Spital de pediatrie, la Constanţa? „Nu este o glumă, este o realitate”
06 Octombrie 2021
Autorităţile locale aduc vești bune pentru tinerii care doresc să își unească destinele anul viitor. Începând de joi, 2 decembrie, de la ora 12.00, aceştia se pot programa pentru oficierea căsătoriei în 2022.
Ei trebuie să acceseze site-ul https://programaridlepct.primaria-constanta.ro/casatorie și să aleagă data și ora la care doresc să spună „DA“ în fața ofițerului Stării civile. În momentul în care fac programarea, li se comunică și data la care trebuie să se prezinte pentru depunerea documentelor.
Dosarul cu documente trebuie să conţină actele de identitate valabile atât la data depunerii, cât și la data oficierii căsătoriei, certificatele de naștere, certificatul medical privind starea sănătății - certificatele sunt valabile 14 zile de la data emiterii și trebuie să cuprindă mențiunea: „se poate căsători/apt căsătorie", precum şi acte din care să rezulte desfacerea căsătoriei anterioare, certificatul de deces al fostului soț sau certificate de divorț, dacă este cazul.
„O cerință absolut necesară este ca unul dintre viitorii soți să aibă domicililul/reședința în municipiul Constanța. Vă rugăm să rețineți! Programarea nu este suficientă pentru oficierea căsătoriei! Documentele trebuie depuse la datele comunicate”, transmit reprezentanţii Primăriei Constanţa.
Pentru mai multe informații puteţi apela Serviciul Stare Civilă la numărul de telefon: 0731-500128 sau adresa de mail: [email protected].
Ei trebuie să acceseze site-ul https://programaridlepct.primaria-constanta.ro/casatorie și să aleagă data și ora la care doresc să spună „DA“ în fața ofițerului Stării civile. În momentul în care fac programarea, li se comunică și data la care trebuie să se prezinte pentru depunerea documentelor.
Dosarul cu documente trebuie să conţină actele de identitate valabile atât la data depunerii, cât și la data oficierii căsătoriei, certificatele de naștere, certificatul medical privind starea sănătății - certificatele sunt valabile 14 zile de la data emiterii și trebuie să cuprindă mențiunea: „se poate căsători/apt căsătorie", precum şi acte din care să rezulte desfacerea căsătoriei anterioare, certificatul de deces al fostului soț sau certificate de divorț, dacă este cazul.
„O cerință absolut necesară este ca unul dintre viitorii soți să aibă domicililul/reședința în municipiul Constanța. Vă rugăm să rețineți! Programarea nu este suficientă pentru oficierea căsătoriei! Documentele trebuie depuse la datele comunicate”, transmit reprezentanţii Primăriei Constanţa.
Pentru mai multe informații puteţi apela Serviciul Stare Civilă la numărul de telefon: 0731-500128 sau adresa de mail: [email protected].
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021
Joi, 02 Decembrie 2021