Poșta Română și eMAG extind serviciul PostCollect în 200 de oficii
1133
Articole de la același autor
RATC Constanța, pe butuci! Șoferii cer Primăriei eliminarea microbuzelor maxi-taxi de pe trasee
31 August 2016
Cum va arăta Peninsula și ce afaceri se vor derula în zonă. Primăria Constanța vrea să reglementeze până și modul de viață
21 Octombrie 2016
Cine salvează viețile constănțenilor? Medicii de la Urgență, sufocați: "Este o muncă solicitantă, suntem jigniți..."
29 Septembrie 2016
Cum se construiește cu adevărat în Constanța. Instanța îți dă dreptate cu o mână, Primăria ți-o ia cu cealaltă
04 Octombrie 2016
Poșta Română dezvoltă parteneriatul cu eMAG prin care operatorul național de servicii poștale livrează colete către clienții retailerului online, prin intermediul serviciului PostCollect. Astfel, dacă în prezent numărul oficiilor poștale care furnizează acest serviciu a ajuns la 104, începând cu luna noiembrie, 200 de oficii operaționale, la nivel național, vor sta la dispoziția celor care vor dori să-și ridice produsele comandate de la un punct fix, aflat în proximitatea domiciliului sau a locului de muncă.
Creșterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect, în doar un an de la lansarea acestui produs, a dus la extinderea parteneriatului dintre Poșta Română și eMAG. Dacă, în faza pilot, s-a început livrarea coletelor în doar două oficii poștale (Târgoviște și Buzău), în etapa a doua, serviciul a devenit funcțional și în oficiile din București. În prezent, sunt operaționale 104 oficii PostCollect în București și în 31 de județe, urmând ca, până la 3 noiembrie, să extindem serviciul în 200 de oficii amplasate în toate județele țării.
În cadrul serviciului PostCollect, operatorul național de servicii poștale preia, sortează și livrează coletele partenerului la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Toate unitățile selectate au ghișee special dedicate acestui serviciu, cu program extins - seara și în weekend.
Expedițiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare. Destinatarii sunt avizați de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poștei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anunțați, tot prin SMS, că expediția este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poștal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poștale prin intermediul ghișeelor dedicate și vizibil semnalizate, clientul având opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului. Conform contractului încheiat, Poșta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poștale timp de 7 zile calendaristice, de la data preluării lor de la eMAG.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Vineri, 21 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Joi, 20 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Joi, 20 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016