Poșta Română. Se caută soluții pentru redresarea companiei
125
Articole de la același autor
DECIZIE RADICALĂ LA CONSTANȚA: TOATE LOCURILE DE JOACĂ NECONFORME, ÎNCHISE!
14 Septembrie 2017
"Silvian, lovit de uragan!" Patronul reacționează la aproape o lună de la controlul OPC
20 Septembrie 2017
Constănțenii vor Referendum! Cer ca locuitorii din Henri Coandă să fie mutați la periferie
27 Septembrie 2017
Cazinoul, Acvariul și faleza Constanța, amenințate cu dispariția!
11 Octombrie 2017
Conducerea interimară a Companiei Naționale Poșta Română, alături de ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale, Lucian Șova, s-a întâlnit cu reprezentanții angajaților din toate sectoarele de activitate ale companiei. Au participat angajați din Capitală și din 15 județe: Ilfov, Tulcea, Constanța, Brăila, Giurgiu, Galați, Buzău, Călărași, Dâmbovița, Ialomița, Vrancea, Timiș, Arad, Hunedoara și Caraș Severin.
Directorul General interimar, Elena Petrașcu le-a spus, din nou, angajaților că redresarea companiei este un efort colectiv și că toți trebuie să se implice pentru a răspunde așteptărilor clienților. Astfel compania va deveni profitabilă, pe o piață unde concurența este din ce în ce mai puternică.
Aceasta i-a asigurat că se fac eforturi permantente pentru a rezolva, cât mai rapid, problemele cu care se confruntă zi de zi. Astăzi, au fost demarate procedurile de achiziție pentru mașini de numărat bancnote, cititoare de cod de bare – fixe, cântare, transpaleți și lize, a spus directorul general interimar.
Elena Petrașcu a subliniat că majorarea capitalului social este un pas important pentru consolidarea Poștei Române și a precizat că banii obținuți prin majorarea de capital vor fi folosiți pentru plata datoriei către ANAF:
"În acest fel, CNPR nu va mai trebui să achite lunar rate pentru datoria către ANAF, iar veniturile companiei vor putea fi, în sfârșit, utilizate pentru dotările necesare funcțțonării sale", a declarat Elena Petrașcu.
Ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale, Lucian Șova a declarat că este decis ca, alături de conducerea interimară a companiei, să ia cele mai ferme măsuri pentru a îmbunătăți standardele de muncă ale tuturor angajaților, pe de o parte, și pentru a crește gradul de mulțumire al clienților, pe de altă parte. El le-a spus celor prezenți că descentralizarea companiei prin trecerea la centrele de profit regionale are ca scop și creșterea competiției interne, printr-o politică de bonusuri pentru angajații care fac performanță.
Întâlnirea de la București a fost ultima din seria de consultări începută la Cluj-Napoca, în urmă cu două săptămâni de conducerea companiei, pentru prezentarea Planului strategic de consolidare a companiei, aprobat de guvern în septembrie.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 09 Octombrie 2017
Luni, 09 Octombrie 2017
Vineri, 08 Septembrie 2017
Miercuri, 06 Septembrie 2017
Sâmbătă, 12 August 2017
Miercuri, 31 Mai 2017
Miercuri, 29 Martie 2017
Luni, 27 Martie 2017
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2017
Joi, 21 Septembrie 2017