Pe unde va trece Șoseaua de Coastă? Primăria Constanța caută constructori
Articole de la același autor
Cu toate acestea, mai este mult până când vom putea să circulăm pe șoseaua de pe malul mării, construcția ei fiind amânată pentru nu se știe când. Se pare că nimeni nu vrea să se încurce cu astfel de lucrări pe bani europeni, principalul motiv pentru care nu a început construcția șoselei de coastă, încă, fiind acela că nici o firmă nu a participat la licitațiile organizate astă-primăvară. Potrivit viceprimarului Constanței, Decebal Făgădău, proiectul este blocat momentan, ca multe alte investiții din municipiu, din cauza faptului că nu există firme dispuse să se înscrie la licitațiile de atribuire a lucrărilor.
Contractul de finanțare pentru construc-ția Șoselei de Coastă a fost semnat încă de la finele anului 2013, după cum a anunțat însuși directorul executiv al Direcției de Programe și Dezvoltare din cadrul Primăriei Constanța, Ani Merlă. Potrivit acesteia, proiectul a fost împărțit în trei etape, având în vederea amploarea lucrărilor. Prima etapă, ce însemnau 2,6 kilometri de șosea, ar fi trebuit să fie gata fix peste un an, dar ea nici nu a fost demarată încă.
Conform proiectului, primul tronson al Șoselei de Coastă începe pe strada Remus Opreanu, chiar în apropierea Comandamentului Forțelor Navale. De acolo, ea se va suprapune cu actuala arteră rutieră din Portul Tomis, dar nu înainte ca aceasta să fie reabilitată. Șoseaua va trece apoi pe lângă plaja Modern și va ajunge, la nivelul plajei, în dreptul străzii Mihai Eminescu. Ulterior, va urca și se va intersecta cu strada Mihai Eminescu, pornind apoi către strada Mircea cel Bătrân, unde va fi păstrat sensul unic. De-a lungul primului tronson al șoselei de coastă vor fi amenajate peste 300 de locuri de parcare.
În ce privește traficul pietonal, constănțenii, dar și turiștii vor putea ajunge în Portul Tomis atât prin zona peninsulară, de pe bulevardul Regina Elisabeta, în prezent aflat în reabilitare, cât și pe scările ce coboară din Piața Ovidiu, zonă recent reabilitată. De asemenea, proiectul presupune amenajarea unui funicular și a unei pasarele pietonale, care vor trece pe deasupra șoselei de coastă, în capătul bulevardului Ferdinand, zona Soleta.
În perioada următoare, autoritățile locale vor organiza din nou licitațiile de atribuire a lucrărilor de realizare a Șoselei de Coastă. În cazul în care, din nou, nu se vor înregistra participanți, este posibil să fie nevoie să se refacă studiul de fezabilitate, după cum a spus, recent, primarul Constanței, Radu Mazăre.
Comentează știrea
prin dreptul terenurilor furate de Mazare et.comp... Acum vor fi puse in valoare si revandute la preturi exorbitante!
Chiar se justifica aceasta constructie,in conditiile in care Constanta este un oras devastat de cine si ce are chef sa sape ceva?.A ramas acel spatiu verde de pe gura portuluicare trebuie ,,rezolvat''.Asta sa incercat si in zona strazii Traian si in loc de copaci dupa ce au luat-o blocurile la vale,ne-am trazit cu o monstruozitate de beton si fiare,cu care nimeni nu stie ce sa faca de ani de zile.Tot o ,,inspiratie ''a palarierului nebun,care cica ar fi ales primar.
in fata bIocuIui bm14 de pe str pescariIor se Iucreaza in mare zi si noapte, Ia 50-100m de maI de3-4 saptamani cu utiIaje pIutitoare. Barje de mare tonaj aduc de cateva ori pe zi incarcaturi de piatra care este deversata in mare. Va rog sa ne informati despre ce Iucrare este vorba. ne intereseaza mai muIt o Iucrare in curs de efectuare decat o sosea care este in proiect de pe vremea RegeIui CaroI aI dioIea si care nimeni nu stie daca o sa existe. muItumesc.
se construieste temelia celui mai mare bordel dutyfree din Europa
Nu se lucreaza la 50-100 m de mal, ci la aprox 1 km; se face un dig subteran, pentru a opri din forta valurilor.
Ce proiect fratilor , este o mizerie greu de descris in aceasta zona a Constantei , ce sosea , vor turna niste pietris si apoi asfalt pe partea plajii si gata 10 milioane de eur ? Zona trebuia curatata si intretinuta , trebuia amenajat parc pe toata zona si chiar pista pentru biciclisti din portul tomis pana in mamaia , dar pe astia ii doare la basca si isi tot gasesc scuze . Adevarul este ca NU vor sa faca ceva in folosul majoritatii, doar pentru cei dependenti de adminitratia locala !
(faleza sau cum vreti sa-i spuneti) trebuie terasata, construite sosele de acces si consolidata, sa nu cada peste "drumul de costisa"!"
Mai intai d-le vice, inainte de a face ceva nou, hai sa refaceti sosele din oras-daca mergi pe Tomis intre liceul de informatica si spital drumul e plin de gropi si guri de canal prost lucrate, la fel daca mergi dinspre Fantasio spre Republica-canalizari facute voi stiti cum.. Sunt sigur ca sunt multe alte exemple. Corect? Pareti un om integru, nu va lasati antrenat in "combinatiile" altora...