Noutăți pentru șoferi. Valabilitatea prelungită pentru permisul auto și alte acte
Articole de la același autor
CIRC ÎN MIEZ DE NOAPTE, la Constanța: polițist de la Locală, amendat de agent de la Rutieră!
03 Aprilie 2020
GALERIE FOTO / Unde-i starea de urgență?! Străzi și magazine aglomerate, în Constanța!
03 Aprilie 2020
Constănțenii cărora le-au expirat documentele eliberate de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, precum permisele de conducere sau autorizațiile de circulație provizorie, sunt înștiințați că valabilitatea acestora a fost prelungită pentru o perioadă de timp și după încetarea stării de urgență.
Potrivit reprezentanților DRPCIV, valabilitatea permiselor auto a fost prelungită cu 90 de zile de la data încetării stării de urgență, iar valabilitatea autorizațiilor de circulație provizorie a fost prelungită cu 45 de zile de la data încetării stării de urgență.
"Totodată, se menține și valabilitatea documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare/transcriere, examinare sau preschimbare a permisului de conducere obținute de către solicitanți de la alte entități, documente care au expirat în interiorul stării de urgență, pentru o perioadă de 90 de zile de la data încetării acesteia", au transmis reprezentanții instituției.
Măsurile au fost dispuse pentru a nu aglomera activitatea serviciilor de permise și înmatriculări, în primele săptămâni după ridicarea stării de urgență. De altfel, un aspect asupra căruia au atras atenția reprezentanții DRPCIV este faptul că cei interesați să obțină documente de la serviciile județene vor fi primiți în sedii numai în urma unei programări online.
"Totodată, se menține și valabilitatea documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare/transcriere, examinare sau preschimbare a permisului de conducere obținute de către solicitanți de la alte entități, documente care au expirat în interiorul stării de urgență, pentru o perioadă de 90 de zile de la data încetării acesteia", au transmis reprezentanții instituției.
Măsurile au fost dispuse pentru a nu aglomera activitatea serviciilor de permise și înmatriculări, în primele săptămâni după ridicarea stării de urgență. De altfel, un aspect asupra căruia au atras atenția reprezentanții DRPCIV este faptul că cei interesați să obțină documente de la serviciile județene vor fi primiți în sedii numai în urma unei programări online.
"Activitățile se vor soluționa doar în baza programărilor online, accesibile pe site-ul instituției, iar accesul în incinta sediilor se va face controlat, în grupuri formate din 5 - 10 persoane, prin grija personalului propriu al serviciilor publice comunitare, în funcție de particularitățile spațiului de lucru cu publicul", au mai arătat reprezentanții DRPCIV.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 18 Iunie 2018
Vineri, 15 Mai 2020
Sâmbătă, 18 Noiembrie 2017
Miercuri, 11 Octombrie 2017
Marţi, 04 Noiembrie 2014
Vineri, 22 August 2014
Sâmbătă, 15 Martie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Vineri, 20 Decembrie 2013