Metodele de comunicare ale SPIT, exemple de bună practică

145
Metodele de comunicare ale SPIT, exemple  de bună practică - modeledecomunicare-1429805720.jpg

Articole de la același autor

Metodele de comunicare și informare utilizate în cadrul Serviciului Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța au fost incluse în "Ghidul de bune practici privind utilizarea instrumentelor social media în administrația publică", elaborat în urma proiectului "Transparență și calitate în administrația publică prin social media".

"Scopul proiectului a fost stimularea utilizării rețelelor sociale în vederea creșterii rolului societății civile în promovarea principiilor bunei guvernări și ale participării cetățenilor la procesul de elaborare a politicilor la nivel local", explică directorul executiv al SPIT, Virginia Uzun.

Studiul a fost realizat în urma finanțării prin granturile Spațiului Economic European 2009 - 2014, în cadrul Fondului ONG în România și a evaluat 20 de instituții și autorități publice din punct de vedere al relației cu cetățenii, calitatea serviciilor oferite și comunicarea prin social media. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4911 secunde