JUMBO CONSTANȚA SE DESCHIDE PE 24 IUNIE!
59390
Articole recomandate
Domeniul în care e mare nevoie de angajați. „Cu cât ajungi mai sus și salariul probabil va fi mai sus”
19 Aprilie 2024
Consumatorii din localitățile Lazu, Agigea și Eforie Nord rămân 36 de ore fără apă rece
19 Aprilie 2024
A început distribuirea tichetelor de Paște. Cine le va primi
19 Aprilie 2024
Sfaturi de top pentru a vă gestiona și a vă îmbunătăți finanțele
19 Aprilie 2024
SE DESCHIDE SEZONUL ESTIVAL! Ministerul Economiei și Turismului și alte instituții din domeniu, prezente la eveniment
19 Aprilie 2024
Vești bune pentru iubitorii de cumpărături. JUMBO CONSTANȚA se deschide sâmbăta viitoare, mai exact pe data de 24 iunie.
Noul magazin se deschide în fostul hipermarket Real de pe varianta Constanței, programul de funcționare fiind de luni până duminică între orele 10-21.
Jumbo este cel mai mare retailer grec de jucării și produse pentru casă. Conceptul Jumbo, care reunește atât produse pentru copii (jucării, rechizite, haine) cât și articole pentru uz casnic pare a fi prins la români.
Potrivit econimica.net, Jumbo, o companie cu istorie de 26 de ani, a reușit să se impună pe piața elena printr-un concept unic și prețuri mici. Prețul mediu la Jumbo este de aproximativ 23 de lei. Actualele magazine au o suprafață medie de 8.600 de metri pătrați și comercializează 5 categorii mari de produse, cu accent pe jucării, care generează în jur de 31% din vânzări. La Jumbo se mai vând produse adresate bebelușilor și produse sezoniere care reprezintă câte 25% din vânzări, dar și produse destinate locuinței care generează 11%. Majoritatea mărfurilor sunt însă foarte ieftine, într-un magazin existând în jur de 22.000 de produse cu un preț mediu de 4,99 de euro, adică în jur de 23 de lei. În jur de 70% din produsele de pe rafturile Jumbo provin din Asia, și doar 45% dintre ele aparțin unor mărci cunoscute.
Potrivit econimica.net, Jumbo, o companie cu istorie de 26 de ani, a reușit să se impună pe piața elena printr-un concept unic și prețuri mici. Prețul mediu la Jumbo este de aproximativ 23 de lei. Actualele magazine au o suprafață medie de 8.600 de metri pătrați și comercializează 5 categorii mari de produse, cu accent pe jucării, care generează în jur de 31% din vânzări. La Jumbo se mai vând produse adresate bebelușilor și produse sezoniere care reprezintă câte 25% din vânzări, dar și produse destinate locuinței care generează 11%. Majoritatea mărfurilor sunt însă foarte ieftine, într-un magazin existând în jur de 22.000 de produse cu un preț mediu de 4,99 de euro, adică în jur de 23 de lei. În jur de 70% din produsele de pe rafturile Jumbo provin din Asia, și doar 45% dintre ele aparțin unor mărci cunoscute.
xxx
Profitul Jumbo, cel mai mare retailer de jucării din Grecia, a urcat cu 12% în semestrul doi din 2016, datorită creșterii de peste 10% înregistrată în România și Bulgaria, transmite Reuters.
În perioada iulie-decembrie 2016, profitul net a ajuns la 81,4 milioane de euro, față de 72,5 milioane de euro în semestrul doi din 2015.
Majorarea profitului se datorează rezultatelor foarte bune obținute în afara Greciei - unde măsurile de austeritate au dus la un declin de aproape 30% al vânzărilor de retail - și al produselor comercializate la prețuri scăzute.
Recent, Jumbo a anunțat și creșterea vânzărilor cu 8% în semestrul doi din 2016, la 402 milioane de euro.
Jumbo operează 51 de magazine în Grecia și încă 21 de unități în România Bulgaria și Cipru.
Conform strategiei de expansiune, retailerul intenționează să inaugureze în următorii cinci ani cel puțin 13 noi magazine în Romania, pe lângă cele șapte unități pe care le deține în București, Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești și Pitești. Patru noi magazine ar urma să fie deschise până la sfârșitul acestui an, a anunțat Jumbo.
În perioada iulie-decembrie 2016, profitul net a ajuns la 81,4 milioane de euro, față de 72,5 milioane de euro în semestrul doi din 2015.
Majorarea profitului se datorează rezultatelor foarte bune obținute în afara Greciei - unde măsurile de austeritate au dus la un declin de aproape 30% al vânzărilor de retail - și al produselor comercializate la prețuri scăzute.
Recent, Jumbo a anunțat și creșterea vânzărilor cu 8% în semestrul doi din 2016, la 402 milioane de euro.
Jumbo operează 51 de magazine în Grecia și încă 21 de unități în România Bulgaria și Cipru.
Conform strategiei de expansiune, retailerul intenționează să inaugureze în următorii cinci ani cel puțin 13 noi magazine în Romania, pe lângă cele șapte unități pe care le deține în București, Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești și Pitești. Patru noi magazine ar urma să fie deschise până la sfârșitul acestui an, a anunțat Jumbo.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017
Vineri, 16 Iunie 2017