JALE ÎN SUDUL LITORALULUI! CNADNR păstrează restricțiile pentru podul Agigea

528
2
JALE ÎN SUDUL LITORALULUI! CNADNR păstrează restricțiile pentru podul Agigea - podagigeatraficmasini4-1467358992.jpg
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România anunță participanții la trafic menținerea până la data de 15 iulie a măsurii de restricționare a circulației autovehiculelor mai mari de cinci tone, pe podul de la Agigea, situat pe DN 39 la poziția kilometrică 8+988. Traficul va fi permis exclusiv autovehiculelor destinate transportului de persoane și a celor cu regim de circulație prioritară menționate în OUG 195/2002, Art. 32, alin. (2) lit. a) si b), atunci când se deplasează în acțiuni de intervenție sau în misiuni care au caracter de urgență.

Potrivit reprezentanților CNADNR, traficul rutier se va desfășura pe benzile centrale ale podului, iar viteza de deplasare va fi limitată la 50 de km pe oră.

Din păcate, aceste restricții cauzează aglomerație mare în zonă, de la ieșirea de pe autostrada A4 și până în localitatea Agigea, coloanele de mașini întinzându-se pe mai mulți kilometri.

Pe perioada adoptării măsurii de restricționare a circulației, autovehiculele cu masa totală maximă autorizată superioară limitei de 5 tone vor utiliza variantele ocolitoare precizate mai jos.

Pentru relația București – Port Constanța Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia și retur:

• A2 (Bucuresti – Constanța – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN 38 (Topraisar - Agigea) – DN 39 (Agigea - Mangalia) si retur.

Pentru relația Hârsova (DN 2A) – Tulcea (DN 22) – Port Constanța Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia și retur:

• A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN 38 (Topraisar - Agigea) – DN 39 (Agigea - Mangalia) si retur.

Conducătorii autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată superioară limitei de 5 tone, care au ca destinație finală Portul Constanța, vor putea utiliza și variantele ocolitoare indicate mai jos, ca urmare a deschiderii circulației pe noul pod rutier al Canalului Dunăre - Marea Neagră.

Pentru relația București – Port Constanța Sud și retur, traficul rutier se va desfășura pe următoarea rută ocolitoare:

• A2 (București – Constanța) – nod rutier A4 - intrare Port Agigea - Constanța Sud (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră) - Poarta 10 bis (Port Constanța);

Pentru relația Hârsova (DN 2A) – Port Constanța Sud și retur, traseul de ocolire va fi:

• A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A4 - intrare Port Agigea (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră) - Poarta 10 bis (Port Constanța Sud);

Pentru relația Mangalia - Port Constanța și retur, traseul de ocolire va fi:

Mangalia - DN 39 - Agigea - intersecție DN 39 cu DN 39A - DN 39A - intrare Port Constanța

Restricțiile de circulație sunt determinate de lucrările de reabilitare a podului de la Agigea, peste Canalul Dunăre Marea Neagră, situat pe DN 39, la km 8+988.

În acord cu necesitățile impuse de stadiul de desfășurare al lucrărilor CNADNR S.A. va informa participanții la trafic asupra modificărilor care au ca obiect măsurile de restricționare a circulației.

Conducătorii auto sunt rugați să respecte restricțiile instituite și semnalizarea rutieră temporară.

Informații suplimentare privind starea rețelei de drumuri naționale pot fi obținute de la Dispeceratul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din Romania S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro → Situatia Drumurilor Nationale.

Comentează știrea

Stefan
1 iulie 2016
Intrebare

Daca pe noi muritorii de rand nu ne baga nimeni in seama, de ce jurnalistii nu spun despre ce este vorba ? E inadmisibil ca de 2 ani sa nu faci nimic si sa tii totusi podul inchis.

Cristi
1 iulie 2016
Neplata

Pai nu si-au plătit lucrările la constructorul Implenia, si nu vor sa-si asume plata lor, deși le-au cerut.

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.1026 secunde