GALERIE FOTO / Câți miniștri mai trebuie să inaugureze un pod aflat încă în reparații?

666

Articole de la același autor

Podul de la Agigea va intra cu siguranță în Cartea Recordurilor. Bate deja toate recordurile posibile și imposibile de lucrări amânate, reparații întârziate, idei proaste, soluții și mai proaste, muncitori nemobilizați, incompetență crasă, bani aruncați pe geam. Și mai bate un record, de data aceasta pur românesc: a fost inaugurat de cele mai multe ori și, de fiecare dată, nu era gata.

Chiar și la această oră, după luni de zile de la ultima inaugurare cu fast și alai ministerial, pe pod încă se lucrează fără drag și fără spor. Podul este închis pe două benzi, iar cozile sunt infernale, mai ales la primele ore ale dimineții și seara. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere spune că se va mai lucra până în noiembrie și că acestea sunt ultimele intervenții, după care podul va fi redat complet circulației. Am vrea să mai credem pe cuvânt, dar ce rost mai are căci a mai zis așa de câteva ori, după care iar ne-am trezit cu restricții și trafic deviat.

În luna mai 2017, ministrul Transporturilor de atunci, Răzvan Cuc, spunea că podul e finalizat și nu va mai fi închis. Nu știa însă bietul de el că firma care efectua reparațiile avea alte planuri și, în septembrie, s-au pus iar barierele timp de trei zile, apoi au stabilit că se va circula numai pe câte o bandă. "Partea cea mai grea din lucrare a fost finalizată. Nu vom mai avea probleme legate de închiderea podului. Acest proiect a fost demarat în 2011 și a durat șase ani să ajungem în acest stadiu. Mi se pare inadmisibil și nu se va mai întâmpla așa ceva la minister și companie. Lucrurile trebuie să meargă foarte bine, să există o colaborare între companie, constructor și autoritățile locale, pentru a putea preveni toate blocajele care pot apărea. Constructorii trebuie să înțeleagă că este de datoria lor să își respecte termenul asumat. Lucrurile sunt simple: cine greșește plătește. De asemenea, este important să se respecte și calitatea lucrărilor", spune atunci ministrul Cuc.

Nici bine nu a grăit, căci în luna iulie, în toiul sezonului estival, o bucată de beton din pilonul central s-a desprins și a căzut pe carosabil. A fost noroc chior că nu a căzut pe vreo mașină în mers și nu s-a petrecut vreo tragedie. Așa incidentul a trecut aproape neobservat, constructorii spunând că la pilonul respectiv nu se intervenise în vederea reabilitării!!!! Vine firesc întrebarea: dar ce-ați făcut voi șase ani de zile?

În timp ce miniștrii vin la Podul Agigea ca la sfintele moaște, locuitorii zonei și transportatorii, care pierd timp din viață admirând un pod încă în construcție și bani pe combustibil, mergând pe rute ocolitoare, au grijă să le "ureze toate cele bune" în fiecare dimineață și seară.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Marţi, 17 Octombrie 2017
Stire din Social : Începe citirea contoarelor!
Marţi, 17 Octombrie 2017
Stire din Social : Fumatul poate provoca decesul prematur
Marţi, 17 Octombrie 2017
Stire din Social : Când vine apa rece la Cumpăna?
Pagina a fost generata in 2.1491 secunde