Destinațiile turistice din România, promovate de Google
Articole de la același autor
Plaja "Trei papuci": bălării arse de soare, cărări pline de colb și o istorie batjocorită
08 August 2016
RATC Constanța, pe butuci! Șoferii cer Primăriei eliminarea microbuzelor maxi-taxi de pe trasee
31 August 2016
Taximetriștii fac legea în Gara Constanța. "Degeaba promovăm România turistică și ne comportăm ca niște țepari!"
19 Iulie 2016
"Perla" rușinii în Mamaia. Cum a ajuns boemul complex plin de artiști o ruină plină de bălării
25 Iulie 2016
Constanța va găzdui, la sfârșitul lunii septembrie, o dezbatere despre cum pot fi promovate pe internet destinațiile turistice de pe litoral și din întreaga țară.
Autoritatea Națională pentru Turism (ANT), în parteneriat cu Google România, va derula, în perioada 19 septembrie - 3 noiembrie, caravana "Managementul destinațiilor: online și offline", cu scopul de a pune în valoare oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online pentru dezvoltarea conceptului de management integrat al calității unei destinații turistice, de a contura profilul călătorului digital și de a prezenta viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinației.
"Organizația de Management al Destinației este o entitate cu personalitate juridică, care funcționează prin asocierea reprezentanților autorității publice locale din componența destinației, cu reprezentanții mediul privat și, după caz, cu reprezentanții altor unități relevante (asociații de promovare, asociații profesionale și patronale, organizații neguvernamentale, administratori ai ariilor protejate și alții), în baza unui parteneriat, care asigură gestionarea coordonată a tuturor elementelor care alcătuiesc o destinație (atracții, servicii suport, accesibilitate, marketing ș.a) și urmărește coalizarea organizațiilor și grupurilor de factori interesați, care să lucreze spre un obiectiv comun", explică președintele ANT, Anca Pavel - Nedea.
Evenimentele vor avea loc în orașele Constanța, Târgu Jiu, Timișoara, Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Suceava și București, fiind adresate agenților eco-nomici, membrilor Camerei de Comerț și Industrie, autorităților publice locale, asociațiilor de dezvoltare și promovare turistică, asociațiilor patronale și federațiilor de profil, organizațiilor nonguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, reprezentanților centrelor de informare turistică, reprezentanților instituțiilor culturale și ai mediului academic.
Autoritatea Națională pentru Turism (ANT), în parteneriat cu Google România, va derula, în perioada 19 septembrie - 3 noiembrie, caravana "Managementul destinațiilor: online și offline", cu scopul de a pune în valoare oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online pentru dezvoltarea conceptului de management integrat al calității unei destinații turistice, de a contura profilul călătorului digital și de a prezenta viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinației.
"Organizația de Management al Destinației este o entitate cu personalitate juridică, care funcționează prin asocierea reprezentanților autorității publice locale din componența destinației, cu reprezentanții mediul privat și, după caz, cu reprezentanții altor unități relevante (asociații de promovare, asociații profesionale și patronale, organizații neguvernamentale, administratori ai ariilor protejate și alții), în baza unui parteneriat, care asigură gestionarea coordonată a tuturor elementelor care alcătuiesc o destinație (atracții, servicii suport, accesibilitate, marketing ș.a) și urmărește coalizarea organizațiilor și grupurilor de factori interesați, care să lucreze spre un obiectiv comun", explică președintele ANT, Anca Pavel - Nedea.
Evenimentele vor avea loc în orașele Constanța, Târgu Jiu, Timișoara, Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Suceava și București, fiind adresate agenților eco-nomici, membrilor Camerei de Comerț și Industrie, autorităților publice locale, asociațiilor de dezvoltare și promovare turistică, asociațiilor patronale și federațiilor de profil, organizațiilor nonguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, reprezentanților centrelor de informare turistică, reprezentanților instituțiilor culturale și ai mediului academic.
Comentează știrea
nvt
16 septembrie 2016
promovarea turismului
Promovarea turismului se poate face rapid si fara costuri costisitoare si oral de la persoane la persoane, numai ca acest mod de promovare, depinde foarte mult de situatiea in care se afla tursimul Romaniei in momentul de fata si crede-ti-ma ; este jalnica !!!! Este drept, Romania este o tara foarte frumoasa! insa vedeti d-stra acest lucru nu mai este indeajuns in zilelele noastre ! Oameni prefera la un moment dat sa mearga spre destinatii cu mai putina frumusete naturala insa la pentru preturi si conditii de transport/cazare/ mancare si u in ultim rand comunicare foarte decente
Articole pe aceeași temă
Luni, 29 August 2016
Marţi, 30 August 2016
Vineri, 16 Septembrie 2016
Joi, 08 Septembrie 2016
Luni, 05 Septembrie 2016
Analiza sezonului 2016 pe litoral: Au venit cu 11% mai mulți turiști, dar durata sejurului s-a redus
Sâmbătă, 03 Septembrie 2016
Joi, 25 August 2016
Vineri, 02 Septembrie 2016
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Miercuri, 31 August 2016