Dacian Cioloș a sesizat Protecția Consumatorului. Întâmplare nefericită pentru premier

395
Dacian Cioloș a sesizat Protecția Consumatorului. Întâmplare nefericită pentru premier - dacianciolos-1478939715.jpg

Articole recomandate

Premierul Dacian Cioloș a cerut o poziție din partea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC), după ce, aflat la bordul unui avion pe o cursă internă, nu a putut achita în lei produse aflate spre vânzare, a precizat, pentru AGERPRES, purtătorul de cuvânt al Guvernului Liviu Iolu.


"Urmare a imposibilității de a achita produse în moneda națională la bordul unui avion pe o cursă internă, premierul a cerut o poziție de la ANPC și o analiză a legislației de la mai multe ministere cu atribuții în domeniu", a declarat Iolu.

Potrivit unor surse, incidentul s-a produs la bordul aeronavei unei companii low cost cu care Dacian Cioloș s-a deplasat joi pe ruta București-Timișoara.

Premierul Dacian Cioloș s-a aflat întâlnit joi, la Timișoara, cu omologul său sârb Aleksandar Vucic și a fost însoțit de mai mulți miniștri, scrie Agerpres.


Tot vineri, reprezentanții companiei Ryanair au transmis un comunicat în care și-au cerut scuze pentru "inconveniențele cauzate", explicând că, în prezent, nu acceptă plăți în lei pentru produsele achiziționate la bord.

"Ne cerem scuze pentru incoveniențele cauzate, dar, în prezent, nu acceptăm plăți în moneda națională Leu (RON) pentru produsele achiziționate la bord. În continuare, urmărim îmbunătățirea fiecărui aspect al business-ului nostru pentru o mai bună experiență de zbor a clienților, parte a programului nostru", se arată în comunicatul Ryanair.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.664 secunde