Cum puteți soluționa gratuit disputele în domeniul financiar bancar

263

Articole de la același autor

În acord cu legislația europeană privind Soluționarea Alternativă a Disputelor în materia litigiilor de consum și pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor din domeniul finan-ciar-bancar, Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România - InfoCons, în parteneriat cu Banca Națională a Ro-mâniei a inițiat, o campanie națională de educare și informare a consumatorilor în domeniul financiar-bancar.

Campania are ca obiectiv creșterea gradului de informare, educare și conștientizare a consumatorilor în raport cu instituțiile financiare bancare și nebancare, cu ajutorul Centrelor de Consiliere și Consultanță înființate de A.N.P.C.P.P.S. România - InfoCons. Prin intermediul acestora, în acord cu noile prevederi legislative europene, A.N.P.C.P.P.S. România - InfoCons vine în întâmpinarea consumatorilor care încearcă găsirea unei soluții amiabile în cazul diferendelor existente între aceștia și banca.

Proiectul este inițiat de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România - InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori, în parteneriat cu Banca Națională a României. În cadrul proiectului, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic - 021/9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul financiar-bancar. Numărul este cu tarif normal în rețeaua Romtelecom, apelabil din toate rețelele, iar informarea și consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum și demersurile necesare în vederea Soluționării Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori și bănci.

Totodată, Centrul Național de Con-siliere și Consultanță a consumatorilor în domeniul financiar-bancar oferă cetățenilor informațiile nece-sare cu privire la caracteristicile produselor financiare pe care aceștia doresc să le achiziționeze, pașii pe care trebuie să îi urmeze în vederea soluționării pe cale amiabilă a disputelor ivite între aceștia și instituțiile financiar-bancare și consultanță necesară rezolvării problemelor existente, toate acestea cu titlu gratuit. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Vineri, 01 Noiembrie 2013
Stire din Cetățenești : Colțul constănțeanului  supărat
Miercuri, 23 Octombrie 2013
Stire din Sănătate : Banca de celule stem are o nouă conducere
Pagina a fost generata in 1.1658 secunde