Cum puteți să depuneți o reclamație la Protecția Consumatorilor

3582
5

Articole de la același autor

Comisarii Protecției Consuma-torilor recomandă ca, în cazul în care nu reușiți să rezolvați amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul, să depuneți o reclamație sau o petiție.
În situația în care nu ați ajuns la o înțelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unității, atunci aveți dreptul să depuneți o reclamație la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor. Conform prevederilor legale, reclamațiile și sesizările se fac în format scris sau în format electronic și se transmit prin poșta clasică sau electronică la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța, str. Poporului nr. 121 bis, [email protected], [email protected] sau se depun personal la sediu. Reclamația sau sesizarea se poate face numai în nume personal.
Aceasta va fi rezolvată în termenul legal, de 30 de zile, cu condiția să fie însoțită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanță, contract, certificat de garanție sau alte documente, după caz.

Comentează știrea

ragusila liliana
27 noiembrie 2012
reclamatie

Buna doresc sa fac o reclamatie casei de amanet PERFECTAdin ovidiu la care am amanetat unele obiecte si mergand in lua octombrie sa palatesc comisionul casiera incasandumi comisionul de 31,8 lei nu mi-a dat citanta.Asta se intampla pe data de 24 octombrie si tot odata mia facut si contractul cu aceiasi data ne obsarvand de acest aspect odata ce mi -sa dat contractul si cu data pe el si suma incasata nu miam dat seama ,si mergand in luna noiembrie sa prelungesa mi sa spus ca luna trecuta nu am paltit comisonul luna trecuta fiind obligata sa platesc de doua ori comisionul ptr a nu pierde obiectele. Eu cred ca a observat de neatentia mea si nu mia mai dat chitanta incasandumi bani si nu a mai recunoscut dupa aceeaia. Va multumesc si va rog sa verificati contactul de pe data de 24 octombrie care nu are are chitanta data si pe contract scrie 31,8 lei si data de prezentare de 24 noiembrie .

chercef gigel
20 octombrie 2014
reclamatie

LA SCOALA GENERALA NICOLAE MARALOI DIN COM SARAIU SE ADUCE LAPTELE STRICAT VA RUGAM SA LUATI MASURI..

macesianu mariana
7 iulie 2015
un telefon cumparat de la altex mangalia

am cumparat un telefon marca allview dupa o saptamina ainceput sa se intrerupa in timpul convorbirilor am mers cu el la magazin si mia zis ca nu are nimic tot asa pina cind sa intrrupt de tot am mers a treia oara la-m trimis la reprezentanta si a spus ca eu la-m defectat ca am turnat apa in el eu sunt o femeie de 54 de ani nu pot face asa ceva si la trimis inapoi la magazin nereparat eu nu am ce face cu el fiind in garantie va rugam sa luati masuri nu am nici alt telefon eu vreau bani inapoi sau alt telefon

andrei
6 decembrie 2016
pub burgheria

Buna seara am fost intr-o seara la pub burgheria conditiile lasa de dorit si lipsa de respect a personalului lasa de dorit mancare foarte proasta si nu se dau bonuri fiscale suntem in uniunea europeana doar cu numele rusine

vlad eugenia
14 martie 2018
reclamatie

Buna ziua,in data de 13 martie 2018,la ora 17,20,am cumparat o pereche de pantofi medicinali,la pretul de 98lei,mi s-a spus ca sunt marca germana/ waldlaufer,din piele. de la magazinul de pe strada rascoalei colt cu cuza voda,pe colt. Dolly shoes srl. Când am ajuns acasa si i-am incaltat prin casa,dupa cca1/2 ora,ma ardeau pe talpa si i-am descaltat.M-a izbit un miros de cauciuc incins sau ceva solutie urat mirositoare ! i-am scos afara sa se aeriseasca si azi,15martie ,la pranz,am mers la magazin sa sesizez acest aspect si sa le informez pe doamnele vanzatoare . pe langa faptul ca mi-au vorbit urat si au spus ca imi miros mie picioarele...nu marfa lor,mi-au spus sa sun la 550550 protectia consumatorului,ca dumnealor stiu ce fel de marfa se vinde in acest magazin! am sunat si eu iar d-na comisar mi-a recomandat sa fac aceasta sesizare on-line si voi primi un raspuns! nu mi se pare corect sa cumperi ceva nou si sa nu-l poti folosi ca miroase! am cumparat pantofii cu bonul nr 0018098/13martie 2018. Bon fiscal CT0597087823 va multumesc!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.604 secunde