Congaz devine ENGIE

619

Articole de la același autor

Începând cu data de 1 ianuarie 2016, ca urmare a procesului de integrare a companiei Congaz în GDF SUEZ Energy România, care a adoptat recent marca ENGIE, serviciile și produsele ener-getice comercializate pentru clienții furnizorului Congaz vor fi promovate sub marca ENGIE.

Consumatorii trebuie să știe că toate contractele de furnizare a gazelor naturale și servicii tehnice aflate în derulare rămân valabile, acestea nefiind afectate de această schimbare. Clienții Congaz vor putea avea acces la portofoliul de produse și servicii ENGIE, începând cu 1 ianuarie 2016.

Facturile emise de către Congaz se vor putea achita, ca și până acum, în conturile bancare ale Congaz sau la partenerii de plată bancari și nonbancari, chiar dacă data scadenței este după 1 ianuarie 2016. Începând cu data de 1 ianuarie 2016, facturile pentru clienții Congaz vor fi emise de GDF SUEZ Energy România, care a adoptat recent marca ENGIE pentru comercializarea produselor și serviciilor sale. Prețurile finale pentru furnizarea reglementată a gazelor naturale către consu-matorii casnici vor fi cele aprobate prin Ordinul ANRE nr. 105/2015 pentru GDF SUEZ Energy România.

De asemenea, începând cu data de 1 ianuarie 2016, clienții Congaz vor avea la dispoziție toate canalele de informare puse la dispoziție de ENGIE. Astfel, pentru informații privind contul de client, sunt disponibile serviciul național de call-center la numărul 0241/936, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30-19.00 (apel taxabil conform tarifelor stabilite de operatorii de telefonie) și formularul online disponibil pe www.engie.ro, iar pentru urgențe gaze naturale (miros de gaze naturale, incendii, explozii), este disponibil serviciul de call-center Apeluri de Urgență la numărul de telefon 0241/928, apel taxabil conform tarifelor stabilite de operatorii de telefonie. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.0566 secunde