COD PORTOCALIU, la Constanţa. RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență

367
COD PORTOCALIU, la Constanţa. RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență - codportocaliuraja-1623747483.jpg

Articole de la același autor

Administrația Națională de Meteorologie a emis, marţi, 15 iunie, atenționări de tip cod portocaliu în zona Dobrogei, cu ploi abundente, ce vor avea și caracter torențial. În intervale scurte de timp se vor înregistra cantități de apă de 25 - 35 litri pe metru pătrat și pe spații mici 50 - 60 litri pe metru pătrat, iar prin acumulare se vor depăși 70 - 90 litri pe metru pătrat.

Vântul va avea intensificări cu viteze în general de 55 - 65 km pe metru pătrat şi vor fi vijelii și cantități de apă ce vor depăși 25 - 35 litri pe metru pătrat, și pe spații mici 50 - 60 litri pe metru pătrat, cu averse ce vor avea și caracter torențial, descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului cu viteze de 55 -65 km/h și vor fi vijelii.

Prin urmare, RAJA SA a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă, în perioada 15 iunie 2021, ora 10.00, – 17 iunie 2021, ora 8.00. „Pentru a se interveni cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate, în cadrul Comandamentului au fost constituite zeci de echipe de intervenţie, dotate cu utilajele necesare (wome, vidanje și pompe de mare putere), care vor asigura permanenţa în toată această perioadă la nivelul localităților deservite, din întreaga arie de operare. Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice”, transmit reprezentanţii RAJA.

Consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.5532 secunde