COD PORTOCALIU de PLOI TORENŢIALE, la Constanţa. RAJA a activat Comandamentul pentru situaţii de urgenţă
595
Articole de la același autor
Revoltă în rândul asociaţiilor de proprietari din Constanţa. „Este un abuz şi vor să ne prostească!”
26 Iunie 2021
FĂRĂ MASCĂ în aer liber, de sâmbătă! A fost stabilit calendarul ridicării restricţiilor în România
14 Mai 2021
Parcare cu plată, începând de astăzi, în Constanţa şi Mamaia! Ce amenzi riscaţi dacă uitaţi să achitaţi tariful
18 Iunie 2021
Asociaţiile de proprietari, obligate să construiască spaţii pentru reciclarea gunoaielor. „Este ilegal!”
28 Mai 2021
RAJA SA a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă, în intervalul 1 iulie 2021, ora 12.00, – 5 iulie 2021, ora 8.00, ca urmare a noilor atenționări de instabilitate atmosferică accentuată, emise de Administrația Națională de Meteorologie, ce se va manifesta prin averse torențiale și descărcări electrice, dar și grindină și vijelii, pe arii restrânse.
În întreaga arie de operare, zeci de echipe de intervenție, dotate cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, au fost pregătite pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate la nivelul localităților deservite.
„Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice”, precizează reprezentanţii RAJA.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon 0241.924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.
În întreaga arie de operare, zeci de echipe de intervenție, dotate cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, au fost pregătite pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate la nivelul localităților deservite.
„Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice”, precizează reprezentanţii RAJA.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon 0241.924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 15 Iunie 2021
Joi, 01 Iulie 2021
Luni, 28 Iunie 2021
Luni, 28 Iunie 2021
Vineri, 25 Iunie 2021
Luni, 21 Iunie 2021
Duminică, 20 Iunie 2021
Miercuri, 16 Iunie 2021
Marţi, 15 Iunie 2021
Miercuri, 30 Iunie 2021