COD PORTOCALIU de PLOI şi FURTUNI, la Constanţa. RAJA a prelungit Comandamentul pentru Situații de Urgență
295
Articole de la același autor
Revoltă în rândul asociaţiilor de proprietari din Constanţa. „Este un abuz şi vor să ne prostească!”
26 Iunie 2021
TENSIUNI PE PLAJA DIN CONSTANȚA. Drum îngrădit, agenți economici și localnici DISPERAȚI
05 Iulie 2021
FĂRĂ MASCĂ în aer liber, de sâmbătă! A fost stabilit calendarul ridicării restricţiilor în România
14 Mai 2021
Parcare cu plată, începând de astăzi, în Constanţa şi Mamaia! Ce amenzi riscaţi dacă uitaţi să achitaţi tariful
18 Iunie 2021
Având în vedere atenționările meteorologice pentru următoarea perioadă, de vreme severă cu precipitații abundente și perioade cu manifestări de instabilitate atmosferică, cantitățile de apă putând acumula 40...50 l/mp și izolat de peste 60...80 l/mp, Comandamentul pentru Situații de Urgență al RAJA SA rămâne în continuare activ, până miercuri, 7 iulie, ora 8.00. Echipele de intervenție din întreaga arie de operare sunt pregătite cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate la nivelul localităților deservite.
„Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice”, transmit reprezentanţii RAJA.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon 0241/924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.
„Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice”, transmit reprezentanţii RAJA.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon 0241/924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 01 Iulie 2021
Vineri, 02 Iulie 2021
Joi, 01 Iulie 2021
Luni, 28 Iunie 2021
Luni, 28 Iunie 2021
Vineri, 25 Iunie 2021
Luni, 21 Iunie 2021
Duminică, 20 Iunie 2021
Miercuri, 16 Iunie 2021
Miercuri, 30 Iunie 2021