City Break la Constanța! Autoritățile stabilesc strategia turistică

646
3

Articole de la același autor

Autoritățile locale din Constanța nu se mulțumesc cu valurile de turiști care ajung pe malul mării în timpul sezonului estival. Se caută soluții pentru atragerea cât mai multor turiști și în extrasezon, pentru sejururi scurte de doar un week-end, care vor ajuta operatorii economici din turism să supraviețuiască și în perioadele de toamnă, iarnă și primăvară.

Asociația Litoral - Delta Dunării, susținută financiar din taxa de promovare plătită de agenții economici din Mamaia și Satul de Vacanță, a organizat, la sfârșitul săptămânii trecute, o întâlnire referitoare la dezvoltarea tururilor și excursiilor locale în județul Constanța, turismul de croazieră etc., identificarea de soluții și proiecte pe aceste teme.

La discuții, au participat reprezentanți ai Primăriilor Constanța, Năvodari și Cernavodă, ai Consiliilor Județene Constanța și Tulcea, ai Camerei de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, ai Zonei Metropolitane Constanța, ai Jandarmeriei, agențiilor de turism specializate în organizare de tururi și excursii locale, ghizi autorizați, companii de transport turistic, ai Regiei Autonome de Transport în Comun Constanța, ai Muzeului Militar Național, Muzeului de Istorie Națională și Arheologie, ai Delfinariului și Acvariului.

"A fost prima întâlnire de acest gen organizată la o asemenea amploare și ne-am propus să identificăm probleme, dar și să începem să stabilim soluții și proiecte. Constanța City Break și turismul de croazieră sunt deja promovate intern și internațional, de către Asociația Litoral - Delta Dunării și, pe măsură ce alocăm bugete și eforturi în acest sens, este firesc să ne coordonăm eforturile și să ne stabilim strategia. Oferta turistică a Constanței trebuie promovată ca destinație turistică la nivel de oraș, județ și regiune, timp de 12 luni pe an și nu doar pe perioada sezonului estival", a explicat Corina Martin, președintele Asociației Litoral - Delta Dunării.

Prețuri între 130 și 210 lei de persoană, de sejur

Turiștii care vor opta pentru un city break în Constanța vor putea vizita principalele atracții turistice din oraș și vor putea savura preparate tradiționale din pește și fructe de mare, pe baza unui voucher distribuit de agențiile de turism înscrise în program. Tarifele propuse variază între 130 de lei, la unități de cazare de două stele, 180 de lei la trei stele și 210 lei la patru stele, de persoană, cu cazare în cameră dublă.

Restaurantele cu specific pescăresc înscrise în acest program sunt: Aqua by the Sea, La mal, Navis și Reyna din Portul Tomis și Pescăria lui Matei din Agigea.

Turiștii au acces gratuit la Muzeul de Artă, Muzeul de Artă Populară, Muzeul de Istorie Națională și Arheologie, Muzeul Militar Național, Cetatea Histria și Monumentul de la Adamclisi și beneficiază de tarife reduse cu 50 la sută la Complexul Muzeal de Științe ale Naturii și la Muzeul Marinei Romane.

Programul este disponibil prin intermediul agențiilor de turism membre ANAT. Lista hotelurilor și agențiilor participante este disponibilă pe site-ul www.anat.ro. 

Comentează știrea

DODO
18 ianuarie 2016
aberatie

Constanta NU este pregatita pentru asa ceva , ori nu va este clar ce cerinte necesita aceasta activitate. Vise !

as
18 ianuarie 2016
as

hahahahahah siti breic la Constanta !! Noi n-avem trotuare handicapatilor ! city break ,unde?

Turismul resapat
18 ianuarie 2016
Si ciorba reincalzita

Strategia asta imi aminteste de Calul doamnei Wdrea si de frunza doamnei Elena nascuta in Paradis din coasta lui Basescu.Proaspat numita la Ministerul Turismului,doamna Wdrea s-a gandit sa revergoreze turismul romanesc.In prima zi a incalecat pe o sea la Herghelia din Mangalia ca sa le arate turistilor cum pierzi banii in Romania.Apoi a plecat la Paris unde a jucat o partida de tenis cu Ilie Nastase.Ilie Nastase si Nadia Comaneci sunt interesanti pentru turismul romanesc asa cum dansatoarea Mata Hari este reprezentativa pentru industria navala franceza.La noi,daca tenis nu e,nimic nu e. Uite ca a venit si randul Simonei Halep,mascota cramelor din Murfatlar.Astia nu se pot concentra intr-o anumita directie.Sefi din turism,primari,autoritati locale,politruci plictisiti sunt lipsiti de inspiratie,semianalfabeti si ignoranti.Stiu un loc de pelerinaj sfant din Romania unde in fiecare an se strang peste 100.000 de credinciosi,mai multi decat aduna Mamaia cu toate terasele si casele ei de toleranta la un loc.Daca mai adun si cata energie electrica se consuma la Mamaia intr-un an,cata bere,cata apa,tutun si droguri,eu va propun sa va lasati de meserie,mai specialistilor in turism.

Articole pe aceeași temă

Sâmbătă, 09 Ianuarie 2016
Stire din Economie : Turismul a dat lovitura în 2015
Pagina a fost generata in 0.6603 secunde