Ce "suveniruri" iau turiștii din hotelurile și pensiunile unde sunt cazați
297
Articole de la același autor
Cât costă și cât de greu este să repatriezi un român decedat peste hotare
22 Septembrie 2015
VIDEO. Litoralul, văzut din aer. Cum renasc plajele Constanței
19 Septembrie 2015
Cum se anunță iarna la Constanța. "Ne așteaptă viscole"
06 Octombrie 2015
eMAG dă lovitura: își pune clienții să-și repare singuri produsele aflate în garanție. Planul de reparații și piesele, incluse
03 Octombrie 2015
Vești proaste pentru constănțeni! 2016 vine cu impozite locale mai mari
09 Noiembrie 2015
Aproximativ 10 la sută dintre turiștii cazați în pensiunile și hotelurile românești pleacă acasă cu diferite obiecte din unitățile de cazare, printre care prosoape, tacâmuri sau telecomenzi.
Potrivit unui studiu recent, printre obiectele mai puțin obișnuite cu care turiștii pleacă acasă se numără furtunul de stins incendiul sau ghivecele cu flori.
Cel mai frecvent, unitățile de cazare se confruntă cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73 la sută din cazurile în care turiștii pleacă acasă cu obiectele hotelului), tacâmurile (44 la sută), telecomanda (22 la sută), obiecte sanitare (10 la sută) sau ali-mente și băuturi din mini-bar, nedeclarate de turiști atunci când se pleacă (27 la sută). Lista obiectelor "împrumutate" de turiști conține și halatul de baie, lenjeria de pat, cheia de la cameră, jardiniere și ghivece cu flori, papuci, iar unul dintre respondenții studiului a declarat chiar că a avut un turist care a plecat acasă cu furtunul de stins incendiul.
Printre cele mai valoroase obiecte dispărute, se numără uscătoare de păr, halate de baie, tăvi din inox, dar și tablouri și obiecte artizanale. Făcând un calcul, valoarea totală a daunelor avute în acest an poate ajunge la 2.000 - 2.500 de lei per unitate hotelieră participantă la studiu.
Cei mai mulți hotelieri declară că, în cazul în care observă că a dispărut ceva, nu fac nimic, deoarece este riscul afacerii (63,33% dintre cazuri), în timp ce doar 26 la sută din-tre aceștia contactează clientul pentru a-și recupera obiectele. Cei mai mulți țin totuși o evidență a clienților care le-au provocat daune, pentru a nu-i mai caza pe viitor.
Potrivit unui studiu recent, printre obiectele mai puțin obișnuite cu care turiștii pleacă acasă se numără furtunul de stins incendiul sau ghivecele cu flori.
Cel mai frecvent, unitățile de cazare se confruntă cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73 la sută din cazurile în care turiștii pleacă acasă cu obiectele hotelului), tacâmurile (44 la sută), telecomanda (22 la sută), obiecte sanitare (10 la sută) sau ali-mente și băuturi din mini-bar, nedeclarate de turiști atunci când se pleacă (27 la sută). Lista obiectelor "împrumutate" de turiști conține și halatul de baie, lenjeria de pat, cheia de la cameră, jardiniere și ghivece cu flori, papuci, iar unul dintre respondenții studiului a declarat chiar că a avut un turist care a plecat acasă cu furtunul de stins incendiul.
Printre cele mai valoroase obiecte dispărute, se numără uscătoare de păr, halate de baie, tăvi din inox, dar și tablouri și obiecte artizanale. Făcând un calcul, valoarea totală a daunelor avute în acest an poate ajunge la 2.000 - 2.500 de lei per unitate hotelieră participantă la studiu.
Cei mai mulți hotelieri declară că, în cazul în care observă că a dispărut ceva, nu fac nimic, deoarece este riscul afacerii (63,33% dintre cazuri), în timp ce doar 26 la sută din-tre aceștia contactează clientul pentru a-și recupera obiectele. Cei mai mulți țin totuși o evidență a clienților care le-au provocat daune, pentru a nu-i mai caza pe viitor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 07 Noiembrie 2015
Vineri, 30 Octombrie 2015
Miercuri, 28 Octombrie 2015
Luni, 19 Octombrie 2015
Sâmbătă, 17 Octombrie 2015
Vineri, 16 Octombrie 2015
Luni, 09 Noiembrie 2015
Miercuri, 21 Octombrie 2015
Miercuri, 21 Octombrie 2015
Vineri, 16 Octombrie 2015