Ce se întâmplă cu șomerii care își schimbă domiciliul
Articole de la același autor
DOLIU ÎN FAMILIA MEDICULUI CONSTĂNȚEAN CHAZLI FAWAZ
12 Decembrie 2017
CAZ CUTREMURĂTOR! "Nu îmi rămâne decât să aștept să mor la mine acasă. DOAMNĂ MINISTRU, VĂ IMPLOR SĂ ÎMI PRELUNGIȚI VIAȚA!"
03 Februarie 2018
ÎN PLIN VISCOL, TOT MUNICIPIUL CONSTANȚA RĂMÂNE FĂRĂ CĂLDURĂ!
18 Ianuarie 2018
Preotul care a trăit în munți are gânduri mari cu biserica "Sfântul Ștefan" din Constanța
28 Decembrie 2017
Haideți să salvăm o actriță! Maria Lupu Vasilescu are nevoie de noi toți
03 Februarie 2018
În cazul în care un șomer își schimbă domiciliul sau, după caz, reședința, dosarul de șomaj va fi transferat Agenției Locale pentru Ocuparea Forței de Muncă sau punctului de lucru în a cărui rază își are noul domiciliu sau reședința.
Potrivit reprezentanților AJOFM Constanța, acest lucru se poate face în baza cererii depuse, la care se anexează o copie după actul de identitate care atestă schimbarea domiciliului. Pentru transfer este nevoie de actul de identitate, actele de studii și de calificare, certificat de naștere, certificat de căsătorie, o adeverință medicală din care să rezulte că persoana este clinic sănătoasă sau aptă de muncă ori că are eventuale restricții medicale.
La acestea se adaugă actele eliberate de organele financiare teritoriale, din care să rezulte că persoana nu realizează venituri sau că realizează, din activități autorizate potrivit legii, venituri mai mici decât valoarea indicatorului social de referință al asigurărilor pentru șomaj și stimulării ocupării forței de muncă în vigoare.
În afara documentelor menționate mai sus, care urmează să fie prezentate de toate categoriile de solicitanți de indemnizație de șomaj, cererea pentru acordarea indemnizației de șomaj va fi însoțită, după caz, și de alte documente. Acestea sunt: carnetul de muncă, copie de pe hotărârea judecătorească definitivă prin care instanța competentă potrivit legii a dispus reintegrarea în muncă, atunci când reintegrarea nu mai este posibilă la unitatea la care persoana a fost încadrată în muncă anterior, din cauza încetării definitive a activității, sau la unitatea care a preluat patrimoniul acesteia.
Potrivit reprezentanților AJOFM Constanța, acest lucru se poate face în baza cererii depuse, la care se anexează o copie după actul de identitate care atestă schimbarea domiciliului. Pentru transfer este nevoie de actul de identitate, actele de studii și de calificare, certificat de naștere, certificat de căsătorie, o adeverință medicală din care să rezulte că persoana este clinic sănătoasă sau aptă de muncă ori că are eventuale restricții medicale.
La acestea se adaugă actele eliberate de organele financiare teritoriale, din care să rezulte că persoana nu realizează venituri sau că realizează, din activități autorizate potrivit legii, venituri mai mici decât valoarea indicatorului social de referință al asigurărilor pentru șomaj și stimulării ocupării forței de muncă în vigoare.
În afara documentelor menționate mai sus, care urmează să fie prezentate de toate categoriile de solicitanți de indemnizație de șomaj, cererea pentru acordarea indemnizației de șomaj va fi însoțită, după caz, și de alte documente. Acestea sunt: carnetul de muncă, copie de pe hotărârea judecătorească definitivă prin care instanța competentă potrivit legii a dispus reintegrarea în muncă, atunci când reintegrarea nu mai este posibilă la unitatea la care persoana a fost încadrată în muncă anterior, din cauza încetării definitive a activității, sau la unitatea care a preluat patrimoniul acesteia.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 25 Ianuarie 2018
Joi, 01 Februarie 2018
Joi, 25 Ianuarie 2018
Marţi, 23 Ianuarie 2018
Joi, 18 Ianuarie 2018
Marţi, 16 Ianuarie 2018
Marţi, 16 Ianuarie 2018
Luni, 08 Ianuarie 2018
Vineri, 05 Ianuarie 2018