Care este procedura transferului pentru un dosar de asistență socială

221
Care este procedura transferului pentru un dosar de asistență socială - transfer-1639423047.jpg

Articole de la același autor

Nu ştiţi care este procedura de transfer a unui dosar de beneficii de asistență socială? Reprezentanţii Agenţiei Judeţene de Plăţi şi Inspecţie Socială (AJPIS) Constanţa spun că, în cazul schimbării adresei de domiciliu sau de reședință în aria de competență a altei agenții teritoriale, reprezentantul legal sau, după caz, solicitantul va comunica acest lucru în scris agenției care a efectuat plata până la momentul intervenirii schimbării, în termen de 15 zile. De asemenea, persoana respectivă trebuie să depună o cerere scrisă de solicitare a transferului dosarului în alt județ, însoțită de copia actului de identitate în care este menționată adresa din alt județ și copii ale certificatelor de naștere ale copiilor. În consecință, drepturile vor fi încetate și se va efectua transferul electronic al dosarului, urmat de transmiterea documentației privind plata la agenția menționată, prin poștă. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.2458 secunde