Care este procedura privind transferul dosarului de pensie
Articole de la același autor
Urgența, asaltată de pacienți! "Aștept de câteva ore să intru la medic, este inadmisibil"
25 Iunie 2018
Când se redeschide "Casa Soarelui"? Personal medical, școlit pentru îngrijirea paliativă
10 Mai 2018
În cazul în care este necesar acest lucru, dosarul de pensie se poate transfera dintr-un județ într-altul. În această situație, au declarat reprezentanții Casei Județene de Pensii (CJP), solicitantul trebuie să facă o cerere, la care va anexa o copie a actului său de identitate din care rezultă noua adresă și un cupon de pensie.
Cererea se va înregistra apoi la casa de pensii unde se află în prezent în evidență. De precizat că solicitantul poate fi persoana îndreptățită, precum și mandatarul, desemnat prin procură specială.
Transferul dosarului se va face către casa de pensii aferentă noului domiciliu, iar aceasta din urmă va emite o nouă decizie de pensie, luând astfel în evidență dosarul respectiv.
În situația transferului dosarului de pensie, conform procedurilor de comunicare la plată, casa teritorială care înregistrează acest dosar în evidențele sale are obligația să verifice dosarul administrativ, venit prin transfer, să valideze punctajul mediu anual și să comunice la plată pentru a se achita drepturile de pensie pensionarului în cauză.
Referitor la plata drepturilor de pensie, aceasta se va efectua, în continuare, de către casa expeditoare pentru o perioadă de încă trei luni calendaristice, prin mandate poștale cu dungă albastră, la noua adresă de domiciliu.
Cererea se va înregistra apoi la casa de pensii unde se află în prezent în evidență. De precizat că solicitantul poate fi persoana îndreptățită, precum și mandatarul, desemnat prin procură specială.
Transferul dosarului se va face către casa de pensii aferentă noului domiciliu, iar aceasta din urmă va emite o nouă decizie de pensie, luând astfel în evidență dosarul respectiv.
În situația transferului dosarului de pensie, conform procedurilor de comunicare la plată, casa teritorială care înregistrează acest dosar în evidențele sale are obligația să verifice dosarul administrativ, venit prin transfer, să valideze punctajul mediu anual și să comunice la plată pentru a se achita drepturile de pensie pensionarului în cauză.
Referitor la plata drepturilor de pensie, aceasta se va efectua, în continuare, de către casa expeditoare pentru o perioadă de încă trei luni calendaristice, prin mandate poștale cu dungă albastră, la noua adresă de domiciliu.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 16 Mai 2018
Marţi, 22 Mai 2018
Luni, 25 Iunie 2018
Vineri, 15 Iunie 2018
Vineri, 25 Mai 2018
Luni, 07 Mai 2018
Luni, 23 Aprilie 2018
Vineri, 18 Mai 2018
Marţi, 08 Mai 2018