Ministrul Turismului, Bogdan Trif, la Constanța:

"Bulgarii ne-au luat fața, neavând atracțiile turistice pe care le avem noi!"

1318

Articole de la același autor

În plin sezon estival, hotelierii își dau mâna cu Ministerul Turismului pentru a-și uni forțele în promovarea destinațiilor turistice din țara noastră. Prezent la Constanța, ministrul Bogdan Trif a semnat un protocol între Ministerul Turismului și Federația Patronală din Turismul Românesc, un parteneriat care are ca scop asocierea dintre mediul public și mediul privat pentru promovarea României pe plan intern și internațional.


Practic, reprezentanții patronatelor se angajează să sprijine Ministerul Turismului, inclusiv financiar, pentru a asigura o promovare mai bună pentru destinațiile turistice din România. Primul pas a fost făcut chiar zilele acestea, când, un grup de jurnaliști străini a vizitat zonele cele mai frumoase ale țării noastre, inclusiv litoralul, cu scopul de a povesti mai departe despre locurile deosebite din România și de a-i tenta și pe alți turiști să vină să ne viziteze. "Sunt convins că reprezentanții mass-media din Marea Britanie, Austria, Slovacia, precum și cei din Lituania vor avea ce să povestească despre regiunea noastră și îi așteptăm să revină pe litoralul românesc ca și turiști", a spus și Marius Horia Țuțuianu, președintele Consiliului Județean Constanța.


Ministrul Turismului a vorbit despre o strategie nouă în promovarea turistică a României, aceea în mediul online. 


"Litoralul românesc este o prioritate a ministerului și a mea personală. Tocmai de aceea am dorit ca acest infotrip cu jurnaliști care vor relata despre litoralul Mării Negre să ajungă și aici. Ei îl vor promova ca destinație turistică pentru că trebuie să ne adaptăm cerințelor actuale ale pieței, să intrăm pe zona de online și să nu ne rezumăm doar la acele târguri. În acest sens, dorim să avem ca partener mediul privat, pentru că avem nevoie de expertiza lor", a precizat Bogdan Trif.


"Degeaba fac eu un hotel superb, dacă drumul din fața lui este plin de gropi!"


Acesta recunoaște că România a pierdut mult în ultimii ani, din cauza lipsei promovării și a unei strategii coerente în privința turismului. 


"Nu ne oprim aici, ci o să avem un program special, mai ales în mediul online, care să promoveze litoralul, această destinație care ne face cinste. Avem de recuperat destul de mult, vecinii noștri au avut o strategie de marketing mai bună ca a noastră și ne-au luat fața, neavând atracțiile turistice pe care le avem noi", a conchis ministrul Turismului.


Președintele Federației Patronatelor din Turismul Românesc, Mohammad Murad, a subliniat însă că parteneriatul public – privat trebuie să fie însă reciproc avantajos. 


"Degeaba fac eu un hotel superb dacă drumul din față este plin de gropi. Singura soluție pentru a face economie în mod sănătos este investiția și public și privată. În primul rând, trebuie să facem față vecinilor care ne concurează în fiecare zi. Produsul turistic din România este de nota 7, 8, 9, dar și de 5. Și aici am făcut comparație cu serviciile oferite de vecini, bulgarii, turcii, grecii. Instabilitatea economică și politică influențează situația patronatelor. Avem probleme care nu mai sunt în curtea noastră. Lipsa forței de muncă, birocrația. Azi, în Constanța durează un an și jumătate să iei o autorizație de construcție", a precizat Mohammad Murad, patronul Phoenicia Hotels.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.6788 secunde