Bringo vine în Constanța și vinde... timp!
10887
Articole recomandate
Constanța, sub avertizare meteo de tip COD GALBEN! Ce ne așteaptă în următoarele ore
20 Aprilie 2024
Serie de cutremure, în Turcia/ Seismolog, despre cum este influențată țara noastră de mișcările tectonice
20 Aprilie 2024
Poşta Română face precizări: toate pensiile au fost achitate
20 Aprilie 2024
Domeniul în care e mare nevoie de angajați. „Cu cât ajungi mai sus și salariul probabil va fi mai sus”
20 Aprilie 2024
Consumatorii din localitățile Lazu, Agigea și Eforie Nord rămân 36 de ore fără apă rece
19 Aprilie 2024
A început distribuirea tichetelor de Paște. Cine le va primi
19 Aprilie 2024
Platforma Bringo se lansează în municipiul Constanța începând cu 2 octombrie și vine un concept nou, ce se diferențiază față de tot ce există în momentul actual pe piața locală
.
Astfel, Bringo te pune în legătură cu livratori specializați care îți fac cumpărăturile și ți le aduc acasă, la serviciu sau oriunde soliciți, livrează în doar 90 de minute, iar comenzile se preiau prin intermediul aplicației, zilnic de la 9.00 la ora 21.00.
Bringo este o aplicație disponibilă pe dispozitivele Android și IOS, cu livratori specializați ce fac cumpărăturile în locul tău. Produsele se cumpără la prețul din hipermarket sau supermarket, Bringo nepercepând adaos comercial la produsele cumpărate. Prima livrare are mereu transport gratuit, iar uneori Bringo desfășoară campanii de vânzare produse ce asigură gratuitatea transportului.
"Taxa de livrare este de doar 19,99 lei! Spunem doar 19,99 lei deoarece este o sumă modică ținând cont de beneficii: ai livrare în 90 de minute, zilnic, de la 9.00 la 21.00, și o persoană, angajat Bringo, ce se dedică cumpărăturilor tale și comunici în mod direct cu acesta", explică reprezentanții Bringo.
După descărcarea aplicației, primul pas pe care îl face cumpărătorul este să seteze o adresă de livrarea și, în funcție de locația aleasă, sunt afișate magazinele cele mai apropiate. Clientul intră în magazinul dorit, unde găsește lista produselor. În platformă sunt afișate peste 35.000 de produse din magazinele Carrefour. De asemenea, aplicația afișează chiar și promoțiile și noutățile din magazine, iar fiecare produs are o fotografie și o descriere.
Pasul al doilea este așezarea produselor în coșul de cumpărături din aplicație, urmând să se afișeze valoarea totală a bonului, cu tot cu taxa de livrare. Comanda este imediat alocată unui livrator, iar acesta merge în magazin și face cumpărăturile. Între client și livrator se păstrează o comunicare în timp real, astfel, spre exemplu, dacă clientul a uitat să comande un produs, poate să trimită un mesaj prin aplicație livratorului Bringo.
După ce a terminat cumpărăturile, livratorul sună clientul și anunță finalizarea comenzii și că urmează să plece spre adresa indicată de client pentru livrarea comenzii.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 16 Iunie 2017
Miercuri, 01 Martie 2017
Sâmbătă, 25 Februarie 2017
Marţi, 29 Noiembrie 2016
Joi, 20 Octombrie 2016
Miercuri, 08 Iunie 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
Joi, 01 Iunie 2017
Joi, 01 Iunie 2017
Vineri, 21 Aprilie 2017