Audiențele de la Oficiul de Cadastru Constanța, suspendate. A fost înființat un call center pentru informații

1358
Audiențele de la Oficiul de Cadastru Constanța, suspendate. A fost înființat un call center pentru informații - covidcadastru-1583762441.jpg

Articole de la același autor

Conducerea Oficiului pentru Cadastru și Publicitate Imobiliară Constanța a anunțat introducerea mai multor măsuri în vederea prevenirii și limitării răspândirii coronavirusului.
Astfel, în vederea prevenirii și limitării răspândirii virusului COVID-19, constănțenii sunt rugați să reducă la minim posibil vizitele la sediile OCPI și să utilizeze, în schimb aplicațiile on-line (e-Terra, e-mail), precum și curieratele poștale.
De asemenea, începând cu 10 martie, se suspendă audiențele acordate de către directorul OCPI Constanța, inginerul șef și registratorul șef.



A fost înființat un Call center la următoarele numere de telefon:
- 0241.488.625 - TASTA 1 - BCPI Constanța,
- 0241.752.044 - BCPI Mangalia,
- 0241.821.070 - BCPI Medgidia,
- 0751.087.595 și
- 0751.087.348
unde toate persoanele interesate pot obține informații de interes public, precum și informații cu privire la activitatea de înregistrare a imobilelor în sistemul integrat de cadastru și carte funciară în județul Constanța (BCPI Constanța / BCPI Mangalia / BCPI Medgidia).



Totodată, sunt puse la dispoziția publicului / persoanelor interesate următoarele adrese de e-mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected].
Mentionăm că, programul de lucru al OCPI Constanța (în perioada în care vor fi disponibile numerele de telefon de mai sus) este de luni până joi între orele 8.30 - 16.30 și vineri în intervalul 8.30 - 14.00.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4427 secunde